Dat zal het zijn! Geen goede band...dan is het dus ook niet zo erg..en ze zijn Passe hoor ik net Teenringen dan maar deze zomer? (Hoop dat mijn voeten zo dik zijn dat ik niet eens normale schoenen aankan). Maargoed...je man uithoren! De honden een zoekcommando geven (wel de scherpe messen ff verwijderen / of juist niet ) Opnieuw op vakantie gaan vind ik ook wel een goeie..!
Mmmm het waren foto's vanaf mei of april 2006 dus ik ga nu de tijd terug zetten *zet tijd terug... bzzzzzzzzzzzzzzzzzzz* Het is nu mei 2006 heerlijk weer een graadje of 25 en ik ben foto's aan het maken op het strand... Even kijken wat ik over moet doen: Euro Disney, vakantie Engeland weekendjes weg.. Mwah niet eens zo'n slecht idee Tot over een paar maanden!
Jaaaa gevonden! Heb mn spijkerjasje aan wil even kijken of er zakdoekjes in zittten, maar wat voelt mijn hand: Mijn SD kaartje! Ikke blij
Een hele goede manier is terug gaan in je gedachte, waar heb je het voor het laatst gebruikt, of gezien. DAn de stappen volgen die je daarna gemaakt heb, wat ging je doen met wat in je handen enzovoort. Zelf de vraag weet je nog wat je aan had die dag kan helpen
Ik ben hier thuis de thermometer kwijt... Heb echt overal gezocht maar kan hem niet meer vinden. Teruglopen helpt niet. Is al maanden geleden dat ik hem voor het laatst heb gebruikt... Iemand ideeen?
Hahaha. Nou je het zegt: gevonden ! Nee sorry daar zit ie echt niet. Had ik na een paar maanden ook wel doorgehad. Lijkt me niet lekker zitten....
De thermometer... ook zo'n ding dat altijd kwijt is wanneer je 't nodig hebt... Even logische bedredenatie: een vrouw zou 'm denk ik in het medicijnkastje of in de badkamer bewaren. (associatie met 'ziek'.) Ik denk dat een man meer de technische associatie heeft, dus ik denk dat je - als hij 'm gehad heeft - eens zou moeten kijken in de gereedschapskist of in de garage bij de auto!
Ik ben al 7 keer het hele huis door geweest. De tijd van het zoeken is die thermometer niet meer waard. Ik ga straks gewoon ff een nieuwe halen... toch bedankt voor het meedenken!
Tja... dat zal best! Komt vast ineens boven water op een hele vreemde plaats (lag trouwens ook niet bij mijn mannetje zijn gereedschap). Heb er toch liever 2 dan geen. Wil zodra ik ongi word (als dat nog komt) mijn temp bij gaan houden. Is toch makkelijker MET dan zonder... (ben niet zo goed in schatten)
Zou ik dat aan mannetje voorleggen, wil hij graag mijn inwendige temperatuur wel meten met zij peilstok... Wedden dat overmorgen de buuv 'm komt terugbrengen omdat het terranium van haar schildpadjes mooi op temperatuur is?