Hoe vind ik zsm een nieuw liefdevol baasje?

Discussie in 'De lounge' gestart door moesje1, 24 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dames zullen we het on-topic houden?

2. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Gezellig weer hier.

Heb je het al weleens via Facebook geprobeerd? Dan bereik je meer mensen.

Wij hebben onze katten kunnen herplaatsen via Marktplaats. Zij hebben echt geweldige nieuwe baasjes gekregen.
    Het kan dus wel via marktplaats.

Succes!

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nu zoek ik de like knop:D *grinnik*

Eerlijk, in eerste instantie bij de titel dacht ik ook, mmm..

Maar nu, jemig meid, wat vreselijk:(
    Je kunt evt een oproep op fb doen, met een uitleg eb dat vrienden dit delen?

Hoe oud is het beestje nu?

4. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Tja, hoe vervelend ook voor jou. Ik dacht ook meteen "goh er moet er weer 1 van haar hond af na de kinderen".

Bij mij is een hond voor het leven.

Ik vind het juist erg makkelijk van iedereen die zegt dat je hem dan maar weg moet doen en ahh zo zielig voor TS.

TS wilde 3 jaar geleden haar hondje al niet meer en heeft haar toen al weg gedaan, dit is niet omdat er een 3e kindje op komst is.

Zet hem op FB, MP, hondenfora, asiel?

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

Amen !

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Is er al nagevraagd of je moeder bij het begeleid wonen een hond mag hebben? Als dit wel mag is het voor jou misschien nog te overzien en heeft je moeder gezelschap als ze er eenmaal woont.

Ik kwam van de week op een forum over honden terecht, je kan er wel herplaatsend posten maar alleen in overleg met het beheer en met een duidelijke reden. Dit lijkt mij geen probleem aangezien je het ook hier neer zet. Dit lijkt mij dan een veiligere plek als marktplaats.

Het grootste openbare HondenForum van Nederland

Succes met een nieuw baasje zoeken.

7. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ik denk niet dat de mensen die hier onkraam uitspreken 4x gaan wandelen met een hondje als zelf een zware hernia hebben.
    Zowel dan zou ik dat wel graag willen zien dat ze dat lang op lange termijn volhouden.

Dit is een ook heel ander verhaal dan de 400 mensen op MP,
    die 'ineens' hun Hond,Kat,Cavia,Goudhamster aanbieden omdat sinds hun kind er is allemaal astmatisch zijn! ;)

8. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    #48 moesje1, 24 jun 2014
    Laatst bewerkt: 24 jun 2014
    Oei toch best lastig om niet op de reacties in te gaan, waarvan ik op voorhand heb gezegd het niet te doen.

Gelukkig hebben een aantal meiden mijn eerste topic gezien en mijn op goed gelezen.

Die hondenfora's heb ik nog nooit bij nagedacht, dus een hele fijne tip! Ook de tip van hondentrainingen in de buurt deed mij een lampje branden dat ik natuurlijk de trimster van het hondje kon vragen! En die kwam meteen met een vriendin aandragen die al op leeftijd is en waarvan haar hondje recent is overleden. Die wil graag een hondje, maar geen pup.
    Ze komt morgen op viste, woont in de buurt en vind het geen probleem om contact te houden.

Even voor de duidelijkheid de hond gaat niet zomaar weg, dat wil zeggen hij blijft hier tot dat wij er zeker van zijn dat hij een heel fijn plekje gaat krijgen! Hij gaat dus ook niet naar een asiel.
    Helaas is het bij dat beschermd wonen echt geen optie, er mogen absoluut geen huisdieren. Anders was er geen twijfel over mogelijk, had ik 3 maanden mijn beste beentje voor gezet en had hij absoluut hier kunnen verblijven tot hij naar mijn moeder mocht.

Bedankt voor de lieve reacties.

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wat is dit nu weer voor reactie? Er is werkelijk niemand die er voor kiest lichamelijk niet geheel te herstellen na een zwangerschap. Dat plan je toch niet! Moet je dan maar niet zwanger raken omdat dit risico er kan zijn!?

10. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Wat fijn! Hopen dat er een klik is!

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Jij hebt echt nog niks aan je kronkel gedaan he :(

12. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Heb je een foto?

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wat vervelend begrijp het helemaal. Wij hebben onze honden wel weggedaan via marktplaats. Wilde wel dat wij hun wegbrachten en dat het max 20 km uit onze woonplaats zou zijn. We zijn geregeld wezen kijken en wat hebben hun het naar hun zin !

En anders via facebook? Dan zie je een beetje met wie je te maken hebt, misschien gemeenschappelijke vrienden?

14. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik heb van ellende maar niet meer alles gelezen, dus ik weet niet of het al genoemd is, als het niks wordt met die dame die morgen langs komt zou je nog een briefje bij de dierenarts op kunnen hangen? Wie weet..

Succes morgen!

15. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier sluit ik mij volledig bij aan.

Ts het is geen kwestie van niet kunnen maar pure onwil. Ik zie namelijk nergens dat je het niet kunt maar enkel niet wil. De hond in kwestie zal niet veeleisend zijn : Moeder is alco en drugsverslaafd dus die zal er geen kilometers mee lopen op een dag. 10 minuutjes uitlaten per keer komt meer in de buurt.

16. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Krijg echt buikpijn van alle vooroordelende en veroordelende reacties!
    Daar vroeg TS toch juist niet om? Heb daar dan gewoon respect voor!!

TS geen idee, zou mp niet uitsluiten. Je kan tegenwoordig veel over de achtergrond van mensen te weten komen (fb etc) en als het dan goed voelt.. Succes en sterkte!

17. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeejtje, ga eens opnieuw goed lezen dan.

TS: fijn dat je misschien een lief baasje hebt gevonden. Ik hoop vanharte dat er een klik zal zijn tussen het hondje en het nieuwe baasje.

18. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Zoekt nu ook de like knop !!!
    Helemaal mee eens !!!!!
    Dat hondje heeft steun geboden in eenzame tijden van de moeder , en wie bied het hondje nou steun ? .... Juist , alleen maar wanneer ze voor mensen nodig zijn en niet wanneer hun je nodig hebben !!!!!

19. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wow, dat er hier moeders zitten die een kindje met een hond vergelijken zeg! Dat vind ik best triest... Ik mag toch hopen dat de kinderen van TS, ook het ongeboren kindje, voor gaan op een hond, kom op zeg?!

TS, ik hoop dat je snel een nieuw baasje vind voor het hondje!

20. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb toen een oproepje geplaatst via mijn facebook en dat werkten super
    nu zijn mijn hondjes bij een super lieve man die echt alle aandacht kan besteden aan hun
    wat ze verdienden misschien een idee omdat te gaan doen
    nooit leuk en best wat verdriet
    maar als je zelf niet kan en het niet lukt is soms dit de enigste oplossing

Deel Deze Pagina