Zo wat een lekker topic dit weer! Ik las net zelfs beledigingen over de moeder van ts! Nou voor diegene met die uitspraak bij deze: Ik neem aan dat jij het ook niet fijn vind als men lelijk over je moeder praat? Doe je dat ook bij mensen recht in hun gezicht? Nee he? Want dan weet je dat mensen dat niet gaan accepteren.. mafketel. Ot Meid je maakt een goede keuze. Mijn hondje is ook een herplaatser en de oude eigenaar wou en kon niet meer voor hem zorgen.. hij zit hier nu prima op zijn plek en had een hoop liefde en warmte gemist als.hij bij de oude baasjes was gebleven. Maak de keuze in het belang van het beestje dan zit je altijd goed!
Echt serieus even los van het feit wat ts doet of het goed of fout is (wie zijn wij om daarover te oordelen!?) ik vind het overigens goed dat je een oplossing zoekt... Maar dat terzijde, ik verbaas me er altijd over dat mensen honden vergelijken met kinderen... Begrijp me niet verkeerd wij hebben 2 hele lieve hondjes die echt deel van ons gezin zijn, maar ze op 1 lijn met mijn dochters zetten echt nooit... Mijn kinderen zullen altijd voorgaan, geboren of ongeboren... Daar kan ik nou echt niet bij...
Ja er zitten echte mega krengen hier op het forum. Altijd alles beter weten, alles beter doen enz... waarschijnlijk doen ze zich beter voor dan ze zijn. Geen respect! Het is eerder egoïstisch om een hond te houden die niet genoeg uitgelaten wordt en uitdaging aangeboden wordt dan om een goed ander thuis te zoeken. TS, ik zou gewoon alle wegen inzetten. Blaadjes ophangen in supermarkten, bericht op marktplaats (of als je in de buurt van venlo woont op nolensplein), evt de krant e.d. Als er een geïnteresseerde is dan spreek je toch met diegene en je kunt altijd vragen om ook bij die persoon thuis te gaan kijken. Verder.... nooit gratis wegdoen. Dat schrikt bepaald volk af. Het is wel moeilijk om voor een hond van 7 jaar een huis te vinden. Maar er zijn ook mensen de bewust voor een oudere hond willen gaan.
Ik heb niet alles gelezen maar zo te zien is het topic weer extreem uitgelopen? Iedereen mag zijn mening geven, of het nu een positieve of negatieve mening is, dat maakt niet uit, iedereen mag zijn zegje doen. Vind ik dan he. Maar iemand raken op persoonlijk gebied zoals slecht praten over haar moeder of over ts zelf wat echt persoonlijk is vind ik niet kunnen. Dan vraag ik me af. Wat heb je er aan? Voel je je dan beter met jezelf als je iemand een slecht gevoel kan geven of wat is het nut ervan?
Ts, heel veel succes, hoop dat het hondje een klik heeft met de dame. Misschien een idee om een tweede afspraak bij haar thuis te doen? In ieder geval succes, ben benieuwd hoe het afloopt. En over sommigen reacties:
Ppfff wat een reacties zeg.. Ik hou heel veel van mijn , maar mijn kinderen staan ten aller tijden op nummer 1 .. Ik hoop nooit te hoeven kiezen . Maar als die situatie er om vraagt om te kiezen dan kies ik 100% zeker voor mijn kinderen.. Hoef ik niet eens over na te denken.. Beetje raar die vergelijking hoor.. Zit een groot verschil tussen je Kids en je huisdieren hoor.. Soms is liefde ook los laten.. En dat doet ts.. Respect hoor..
@Moesje: Ben erg benieuwd hoe het afgelopen is met die dame. Hopelijk blijkt dit een goede oplossing te zijn voor jullie en het hondje! Verder snap ik werkelijk niet waarom dit topic zoveel commotie oproept . Het is uit de posts van TS toch duidelijk dat ze het beste met het beestje voor heeft en een goede oplossing wil zoeken voor iedereen. Ik snap heel erg goed dat mensen boos worden, wanneer iemand een dier zomaar aan de kant schuift alsof het oud vuil is. Als mega dierenliefhebber doet dit mijn bloed ook koken :x. Maar hier is duidelijk geen sprake van bij TS. Ik vrees dat veel mensen gewoon niet goed lezen en bij het idee dat iemand een ander onderkomen zoekt voor een huisdier al gaan steigeren (of het gewoon therapeutisch vinden om een potje te rellen...).
Heb alles nu gelezen en wat zijn er veel die mijn reactie van pagina twee uit zn verband rukken zeg! het was sarcastisch bedoelt om aan te geven hoe belachelijk ik de reactie van mini shopaholic vond, en om aan te tonen hoe belachelijk ik het vind dat TS zich haast schuldig moest voelen over haar derde kind. Of ze daar nu wel of nirt bewust voor gekozen heeft maakt toch niet uit? Op dit momen koos ze er niet bewust voor het hondje opnieuw in huis te nemen. Ze had het ook aan haar moeder over kunnen laten er een oplossing voor te zoeken dus ik vind het juist knap dat ze die verantwoordelijkheid neemt! Zal er voortaan met koeieletters bij zetten als ik iets sarcastisch bedoel. Als ik het teruglees kan ik het nog steeds alleen maar op die manier opvatten. Snap werkelijk niet dat ook maar iemand dat serieus zou kunnen nemen :x
@Deerne en Nana, blijkbaar lezen hier veel meiden wat ze willen lezen en gaan totaal voorbij aan wat ts duidelijk heeft gemaakt. Ze denkt er goed over na en ik vind dat alleen maar goed van ts. Ze maakt zich er niet makkelijk vanaf, anders zat dat hondje al in het asiel of aan een boom vast in het bos..
Ik had het ook echt niet anders gelezen hoor, het sarcasme spatte ervan af Kan me eerlijk gezegd ook moeilijk voorstellen dat een ander dacht dat je dit werkelijk serieus bedoelde