ik ben zelfs werkster en heb me adresje gevonden door te reageren op marktplaats. ik werk er nu 3 wk en dan 1x per week op maandag avond. Het duurt 2 uurtjes en heel het huis is schoon van boven naar beneden. ik krijg 10 euro per uur en het gaat me allemaal prima af en hun zijn ook zeer tevrede. Ik vind het ideaal te combineren met alicia omdat ze savonds bij papa is of al op bed en ik ben tussen de mensen en vind het heel stom misschien, leuk om te doen . 1x per maand moet ik de ramen lappen en koelkast uitdoen. de bewonders van het huis zijn aanwezig maar heb er gene last van doordat ze bijvoorbeeld in de weg lopen. ik doe van zolder tot beneden stofzuigen icl. bank afstoffen op alle kamers, vensterbanken etc dweilen/swifferen en vloer droog maken. badkamer en 2 toilets beddengoed rechttrekken keuken inc keukenapparatuur zoals magnatron, prullenbak, vaatwasser aan de buitenkant afdoen en eventueel he gasfoornuis als hij vies is (dit is meestal al gedaan. ik ben een snelle maar zeker wel goede werker en heb ervaring genoeg. momenteel werk ik partime in een hotel 1x per maand dus ramen lappen koelkast schoonmaken
Hi meiden, Thanks voor de tips. En Draak ben je alweer aan het werk zo snel na je bevalling? Welke dagen werk je en heb je referenties? (Tip van hier ) Ik blijf verder lezen.
Ik heb sinds vandaag ook nog een adresje erbij (ben nu nog aan het zoeken voor een avondje) en begin 1 sept...heerlijk haha
Ja helaas wel haha. Maar anders gewoon zelf een advertentie plaatsen ik had binnen een dag al een aantal reactie's!
Ik werk zelf sinds kort hier in de buurt, een recreatie woning maak ik schoon. 1x per 2 weken op zondag of een avond ik krijg er 25.00 voor (2 a 2,5 uur) Wc, badkamer,stofzuigen, dweilen, en elke keer er een klusje bij, of ramen lappen of keukenkastjes. Het is bij een vrouw en we hebben een schrijfschrift daar schrijft ze haar wensen in. Ze is zeer tevreden, en ik heb mooi extra geld. Daarbij werk ik 12 uur bij een de AH.
Ik hoop ook dat ik nog iets kan vinden voor de avonduren of weekenden. De meeste hier in de buurt zoeken iemand voor overdag...