Mee eens, ken Romin ook helemaal niet als naam, Roman wel maar dan heb je bijna dezelfde letters als bij Armin. Roan vind ik ook leuk.
Zeker weten Julian, maar dat komt ook omdat mijn jongste zo heet , blijf het een geweldig mooie naam vinden, terwijl ik hem toch de hele dag hoor. Romin vindt ik ook mooi, maar niet bij Armin, de combi is niet geweldig. Roan is ook erg leuk, stond hier op de 2e plaats
Bedankt voor jullie reacties. Julian heeft ook onze voorkeur. Maar we twijfelen omdat het zo vaak al voorkomt. Rodin is ook leuk. Als het goed is komt de baby binnen nu en 48 uur. Lig nu in het ziekenhuis. Nog steeds zijn alle ideeën welkom.
julian vind ik juist leuk! wat maakt het uit dat hij vaak voorkomt? mijn zoontje heet lukas en heb hem niet zo genoemd omdat het een populaire naam is maar omdat ik de naam mooi vind en heb er nog steeds geen spijt van maar spannend.. de laatste uren heel veel succes meid en zet hem op
Julian, want Romin lijkt veel teveel op Armin. Andere ideetjes: Gido / Guido, Dinand, Timar, Silas, Tibor, Joeri, Noël, Dorian, Renke, Sepp, Hagan, Nolan, Timon, Tias / Thias, Nando, Tigo, Bernd / Bernt, Axel, Jaro, Roman, Thodor, Maurits, Tabor, Marnix, Sef, Bren, Jurgen, Kurtis, Laurens, Midas, Miran, Tilo, Selmer, Tibalt / Tibald, Ernest, Bruno, Derek, Rami, Loritz, Moritz, Deon, Izaak, Ercan, Ferdi, Gunnar, Jefta, Rowen, Rafael, Camiel, Emil / Emiel, Mathias, Bastian, Carsten / Karsten, Leon, Ronan, Tobe. PS. Lees nu hoe snel de baby komt, veel succes! Ik zou niet twijfelen om hoe vaak de naam voorkomt als het de naam is die je het mooist vindt
Klopt, Julian hoor je vaak, dat probleem had ik er ook mee in het begin. Toch vindt ik het nog steeds een mooie naam en ben er zelf wel erg blij mee. Mijn oudste 2 hebben een naam die je echt nooit hoort, is weer een nadeel, aangezien niemand weet hoe ze die schrijven moeten. Veel succes met de bevalling