Namen zijn zo ontzettend persoonlijk... als jullie dit een mooie naam vinden, dan moeten jullie het zeker doen! Alle andere mensen gaan er wel aan 'wennen' als ze het niet mooi vinden.
Ik vind het wel iets te gekunsteld. Te duidelijk twee namen aan elkaar geplakt. Aan de andere kant: misschien is het gewoon even wennen. Het klinkt op zich niet héél raar. Ik zou het wel als Isabente schrijven, denk ik, in plaats van Isabenthe. Zo'n extra letter (de h) in een al onbekende/vreemdere naam lijkt me alleen maar verwarrend. O, of zoals hierboven al genoemd misschien Isa-Benthe / Isa-Bente. Andere ideetjes nog: Isenthe, Isanthe Ianthe Isalin, Iselin Isanna, Isenna Isanne Benise, Benisa Bensa
In eerste instantie vond ik het niet mooi, maar nu na een paar keer lezen vind ik Isa-Bent(h)e (dus niet aan elkaar) nog best aardig
Ik vind het met een streepje juist niet mooi. Hou niet zo van streepjes.. Isabenthe kan best vind ik! Is even wennen maar vind t niet raar of verkeerd klinken
Mwoah. Ik ben niet enthousiast. Apart van elkaar hele mooie namen maar niet op deze manier. En de ene naam als eerste naam en de andere als tweede? Moeten jullie even uitvechten welke naam de eerste wordt dan Oh en Isabeau? Sorry maar dat vind ik echt een gruwelijke naam...
Nee niet mooi maar ik vind Benthe dan ook echt verschrikkelijk. Als ik benthe wel leuk zou vinden vind ik het nog niks. Zoals beschreven zou ik dan voor Isabeau gaan dat vind ik wel erg leuk. Hoorde laatst ook een stel welke niet kon kiezen tussen 2 namen deze hebben ze ook samengevoegd en er kwam een hele aparte naam uit! verschrikkelijk. Ik zou dus zeggen NEE. Vind Isabella trouwens ook leuk.
Nooit gehoord (duh), maar als Isabente vind ik het eigenlijk erg leuk! Vind het vrouwelijker klinken dan Isabeau!
Isabenthe: nee! Isa-Benthe: ja! Hehe ... raar hoe een en dezelfde naam toch helemaal anders kan overkomen Maar 'Isabenthe' komt echt over als: we hadden geen inspiratie en dan hebben we er dat dan maar van gemaakt. Bij 'Isa-Benthe' heb ik dan weer het gevoel dat je haar 2 heel mooie namen wou geven. Veel succes
Ik vind het helemaal niet raar klinken. Zelf hou ik meer van Engelstalige namen, maar ik zou zeker niet raar staan te kijken als iemand zich voorstelt als Isabenthe/Isa-Benthe. Gewoon doen dus. De spelling kan op verschillende manieren, maar dat was niet de vraag. Streepjes in namen vind ik persoonlijk een heel hoog 'hockeygehalte' hebben.😉
Moet wel passen bij je achternaam inderdaad. Stel je jezelf voor als "Isa-Benthe Dik", dan klinkt dat dus als "Isa, ben te dik!"