We zijn op zoek naar een stoere mannelijke naam. Zoals je ziet misschien met een Fries tintje, daar wonen we ook. Is absoluut geen must! Het mag niet te makkelijk rijmen op standaard scheldwoorden of eindigen met een S, daar begint zijn achternaam namelijk mee. Liever geen bijbelse naam of iets wat heel lastig te spellen is. Dit hebben we tot nu toe: Romke Meindert Hylke Rinze Berend Hessel (twijfelgeval, lijkt een beetje op asshole ) Jesse Ysbrand Arend
Van jouw rijtje vind ik Hylke het leukste, maar dan gespeld als Hielke. Wat ik verder mooie Friese namen vind: Hidde Jelte Fedde Auke Anne Bauke Franke Minze
Hylke, Hessel en Jesse vind ik leuk. Hessel lijkt overigens meer op hassle (gedoe) dan op asshole. Ik heb een neef die Hessel heet, en heb bij zijn naam wel eens aan hassle gedacht, maar niet aan asshole. Anyway, hier wat andere ideetjes (allemaal Friese namen): Aldrik Alger Arre Berre Ese, Esse Fedde Feie Folke Gerlof Gjalt Halle Hidde Ibe, Ibbe Jebbe, Jibbe, Jippe, Jip Jeije Jelger, Jeljer Jelle, Jelke Jelmer, Jolmer Jelt, Jelte, Jeltse Jerre Jilke Jilles Jimme Jis, Jisse Jorn, Jurn Jorrit, Jurryt Jort Jurre, Jorre Kei / Kai / Kaj Keije Loetse Nanne, Nanning Nisse Onne, Onno Pelle Pike / Pyke Rein, Reint Rense Rien, Rients Rienk, Rink, Rinke Roan Rodmer, Rudmer / Rutmer Roemer Romme, Ronne Sabe Seije / Sije Seppe, Sepke, Sipke Sibe / Siebe Sil Tabe Teije / Tije Tibbe, Tidde Tiebe, Tiede Wessel Wibe / Wiebe / Wybe Wibo Wibren / Wybren / Wiebren Wietse / Wytse / Wietze / Wytze Wimer / Wiemer
Ik vind simme heel leuk.. Ik ben van origine Friezin..mijn man niet.. En die vind dit dus ook geen leuke naam ;-(
Hessel vind ik een mooie en leuke naam. of Ides - Ydes Allard Karsten Riemer Borrit Siebren - Sybren Wander Jurren Keijen Richter Wieger Elger Arjen Tiemen Gerben Jurrit Zeger Benk Hoyt Jint Jald Ids Jart Sibo - Siebo Atze Fimme Okke Jerre Hauke Lieuwe Rintse Jorne Tiebe