Wij willen een zelfgemaakte tekst op de kaart zetten en denken aan deze tekst: Ons geluk is nu helemaal compleet. We hebben een (jongen/meisje) gekregen dat (naam) heet. (naam) is op (datum) om (tijd) uit moeders buik gekomen en komt vanaf nu bij ons in huis erbij wonen. (naam) is ongeveer (cm) lang, het is (gram) zwaar. Wilt u ons kleintje komen bewonderen, dan is dat geen bezwaar. Laat het ons alleen wel even van te voren weten, dan zorgen wij dat u beschuit met muisjes kunt eten. De trotse ouders; Onze namen, adres en telefoonnummers Ik zou graag jullie meningen hierover willen weten.
Het is niet mijn stijl, maar gelukkig verschillen de smaken anders hebben we allemaal hetzelfde; Zou alleen veranderen: (naam) is ongeveer (cm) lang, het is (gram) zwaar In: (naam) is (cm) lang, en is (gram) zwaar ('ongeveer' weglaten en 'het' vervangen voor 'en')
Leuk! heb alleen de volgende eventuele aanpassingen: Ons geluk is nu helemaal compleet. We hebben een (jongen/meisje) gekregen dat (naam) heet. (naam) is op (datum) om (tijd) uit moeders buik gekomen en komt vanaf nu bij ons in huis wonen. * (naam) is ongeveer (cm) lang en (gram) zwaar. Wilt u ons kleintje komen bewonderen, * laat het ons wel even weten, * dan kunt u beschuit met muisjes eten. * De trotse ouders; Onze namen, adres en telefoonnummers
Vind het met de aanpassingen idd beter als het was ! Leuk zo! Alleen zou ik nog wat aanpassen en ipv -> Jongen/meisje in de eerste zin zou ik zoontje/dochtertje doen (evt zonder tje erachter ). Maar ik vind zoontje/dochtertje leuker staan dan jongen/meisje.