Ietwat wanhopig! Dag 17 ovu-testen; is dit positief (geweest)?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by LadyT, Jan 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyT

LadyT Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    1,042
    1
    38
    Mijn onderwerp zegt het al...! Willen jullie alsjeblieft meekijken? Heb normaal een cyclus van gem. 28 dagen, dus had hem echt rond de 14e verwacht..ik word een beetje nerveus!

Kan het zijn dat ik hem gemist heb? En als er nog geen eisprong is, is het dan verontrustend dat het zo laat is?

Wat denken jullie!?

Attached Files:

2. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Zie er nog geen positieve tussen. Je cyclus kan wat langer zijn als anders, dit kan weleens gebeuren. Zou dus blijven door testen, succes.

3. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Deze zijn niet positief. Of lager doortesten of je hebt de piek gemist, rond de vruchtbare dagen kan je soms beter 2x per dag testen voor de zekerheid.

4. papillons

papillons Fanatiek lid

Aug 6, 2014
    1,022
    159
    63
    Ik denk dat je langer moet doortesten. Het kan zijn dat je cyclus deze keer langer is, of je luteale fase is kort of je hebt geen eisprong deze keer.

Ikzelf heb ook wel keurige cycli gehad van 28 dagen met eisprong pas op dag 20. Veel te korte luteale fase dus!

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Of je hebt hem gemist, of je eisprong moet nog komen. Hier zie ik geen positieve tussen of een duidelijke streep die bijna positief was en vervolgens weer afloopt.

Je luteale fase moet minimaal 10 dagen zijn. Bij een cyclus van 28 dagen, zou je eisprong dus op zijn laatst op dag 18 mogen zijn.

6. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

Sep 7, 2014
    1,177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik spiek even mee!

Ik zou doortesten als ik jou was....
    Heb zelf mijn eisprong gespot op CD 38! Op CD 52 (vandaag) ongesteld geworden..

Succes!

7. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Je ei is nog niet geweest denk ik.
    Kan best dat je een late eisprong hebt maar icm een cyclus van rond de 28 dagen betekend het wel dat je luteale fase aan de korte kant is voor een bevrucht eitje om in te nestelen.

Heb je al vaker ovulatietesten gebruikt?
    Zou in ieder geval morgen 2 keer testen.

8. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,855
    2
    38
    NULL
    Ik heb toevallig 3 maanden geleden precies hetzelfde gehad.
    Mij cyclus is ook rond de 28/29 dagen.
    Voor het eerst ovu testen gaan gebruiken, en er ook vanuit gaan dat ik rond dag 14 mijn ei zou hebben. Niks was minder waar. Ik vond mijn ei pas op dag 19 en schrok daar even van. Heel stom maar mijn cyclus was toch die maand langer ik dacht iets van 31 dagen.
    Dus ook al is je cyclus altijd gelijk, kan het toch zijn dan het toevallig nu even iets langer is.
    Als je je ei gevonden heb zou je er 14 dagen bij op moeten tellen voor je nod (zo is mij hier verteld)

9. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    ziet eruit of ie nog niet is geweest. kan gebeuren. hier ook een laat ei gehad op dag 25 en tja, zie banner ;)

10. Sabje373

Sabje373 Actief lid

Nov 2, 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    LadyT, als ik je testen zo zie, denk ik dat ie morgen positief is.. Hij loopt wel goed op.. Ik heb ook altijd een cyclus van 27-28 dagen en had deze keer een positieve ovulatietest op cd17. Ik ga er dan normaal vanuit dat de eisprong daadwerkelijk een dag later is.. (24 tot 36 uur na test, ovulatie wordt altijd gezegd).. Wacht morgen nog even af..

11. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Heel herkenbaar, door het gebruik van ovulatietesten ben ik erachter gekomen dat mijn ei behoorlijk laat in mijn cyclus zit. Mijn ongesteldheid begint 7-8 dagen na mijn positieve ovulatietest.

Overigens ben ik gewoon geworden (helaas een bbz)

Hier zit nog geen positieve tussen.

12. Marrel

Marrel Actief lid

Sep 10, 2014
    201
    1
    16
    Een laat ei is niet erg. Ik heb ze van dag 18 tot 34 de afgelopen 3 jaar.

13. LadyT

LadyT Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    1,042
    1
    38
    Pfff!! Dank jullie wel voor de geruststellende woorden!! En...ik denk Dat hij vandaag wel positief is, zal zo foto posten! :))

Dit is dus dag 18, maar misschien kan ik daar nog 1\2 dagen aftrekken, doordat ik me realiseerde dat ik de eerste dag van menstruatie verkeerd neem, ik tel bij het eerste het eerste bruinverlies. Begreep echter laatst dat ik las moet tellen vanaf echt rood! Weet alleen niet meer wanneer dit was, afgelopen menstruatie! :D

Dank, lieve dames!!!

14. LadyT

LadyT Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    1,042
    1
    38
    En? Wat denken jullie?

Attached Files:

15. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Jep; positief. Aan jouw eerste rijtje te zijn verwachte ik al dat hij vandaag dan wel zo komen.. heb net zulke rijtjes :)

16. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

Sep 7, 2014
    1,177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Have fun! Lijkt positief?!

Groetjes!

17. Jade86

Jade86 Bekend lid

Spannend LadyT! Ik kijk even mee. Ben ook bezig met ovulatietesten en ze beginnen bij mij ook langzaam op te lopen nu. Op cd 18.

Share This Page