Zeker weten zwanger... Gefeliciteerd! als dit een indroger is dan was ik nu niet 12 weken zwanger geweest...
Dit is gewoon positief hoor, ik testte ook5 dgn te vroeg pos en die was lang niet zo duidelijk als jou test.
Hij ziet er nogal positief uit . Als dit een indroger is zou ik terug gaan om mijn geld terug te halen
Ik had de vorige keer ook al een knaller vier dg voor nod..dus zou niet automatisch van een indroger uitgaan.. Tenzij je niet meer zwanger kan worden
Volgens mij is een indroger nooit net zo breed als de controlestreep.... En volgens mij is deze inderdaad meer grijs. Dus ook ik zeg gefeliciteerd!
ik feliciteer je niet, want dit is volgens mij een actiontest en dan staat ie op de verkeerde plek. Ernaast zie ik trouwens wel een heel dunne streep, waarvan ik denk dat dat het streepje wel eens kan zijn.
Ja, die van TS staat er veel te dicht op, weet ik wel zeker. Er staat wel een 2e streepje op de goede plek, kijk maar eens goed, maar die is nog wel heel licht.
De test komt uit het buitenland (via Ebay) is dus niet van de Action. Maar wie weet staat hij wel niet op de juiste plek.... weet het eigenlijk niet! Heb nooit eerder deze testen gebruikt!
Nee, te breed is hij niet, hij staat alleen verkeerd en is dus ongeldig. Kan best dat een nieuwe test wel een 2e streep geeft op de goede plek, want ik zie wel wat, ik heb er dus best wel vertrouwen in hoor TS.
Ooooooh nou dan ga ik er van uit dat hij wel positief is, al zie ik wel 3 streepjes ???? Ik twijfel dus wel hoor, ondanks de duidelijke streep.
Pffff wat een reactie zeg. Reageer dan lekker niet. Iedereen hier is onzeker maar heeft wel hoop op een positieve test. Ts hij ziet er wel positief uit! Zou nog even met een ander testje testen. Spannend hoor!
Joh mensen zijn vaak helemaal geschrokken dat hij toch ineens positief is... laat iedereen toch zichzelf zijn...
gefeliciteerd!! baby nr 3 is on his way!! als dit een indroger is vreet ik mn schoen op ik testte op 8dpo al positief!
@mamabri Het andere streepje is waar het venstertje normaal eindigt als ik het zo zie. @ts heb je ook een foto zonder dat hij uit elkaar ligt? Dan valt namelijk beter op te maken of hij juist staat. Ik heb het idee dat hij wel juist staat en vind hem te breed en te roze als indroger.