bedankt! Nou ben morgen wel benieuwd, maar heb zelf nog steeds het idee dat het een indroger is! heb het omhulsel helaas weggegooid maar de beide streepjes stonden symetrisch in het scherm! We gaan het wel zien!
Is het zo'n test met donkerroze dop, blauwe strip op de test binnenin en het merk van de test staat niet op de verpakking? Die heb ik deze week gedaan op 8 dpo en er stond ook een indroogstreep op, lichtroze en even breed als de controlestreep. Maar lang niet zo duidelijk als jouw streep. Andere testen bleven wit. Als je zo erg twijfelt zou ik morgen een meer betrouwbare test doen zoals action of kv, of zelfs clearblue digital, dan weet je het zeker. Succes! En laat je het even weten?
Adriana: de test heeft geen blauwe streep. T is een ander. Maar heb een test gedaan en zie heeel licht iets. Dus denk toch echt dat ik gelijk had met mn indroger! Ik weet natuurlijk niet of ik wel/niet zwanger ben omdat het zo vroeg nog is. Wil nu wel een paar uur niets drinken en niet plassen en dan haal ik een kruidvattest (deze die ik nu had zijn ' gelukkig ' op!) Bedankt voor jullie reacties en ' wees gewaarschuwd ' voor indrogers! Ik laat rond 12 natuurlijk f de kruidvat uitsla horen
Heb een Kruidvattest gedaan en zie een ienieministreepje wat ik niet op de foto krijg. Hou het maar op negatief!! We gaan het zien! Het is nog erg vroeg!
Wat een onnodige niets toevoegende jaloerse kat opmerking, sorry dat ík het zeg. Echt, totaal overbodig.
Sorry, heb niet meer gereageerd, maar de laatste test die ik had gedaan was de Kruidvattest waar een ministreepje op stond, waar ik m'n twijfels bij had... Morgen (2 dagen voor nod) wil ik de andere doen, maar heb er nog geen verwachting van...... Volgens mij was het gewoon een echte indroger (helaas!) Ik zal het morgen laten weten!
hm, niet echt overtuigd. Vond hem wel verrekte duidelijk voor een indroger. Als dat echt een indroger blijkt te zijn, dan moet Kruidvat zich echt de ogen uit de kop gaan schamen...
Die test was niet van de kruidvat maar uit t buitenland. T's jammer nog geen duidelijkheid, hopelijk snel een positieve test!