handafdruk !!!!!!!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ally, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hoi,

Ik heb voor mijn zoontje een vijf jaren boek gekregen ,daarin moet ik dus een afdruk van zijn handen maken en over 5 jaar weer.

Welke inkt of verf kan ik daarvoor het beste gebruiken,want hij doet af en toe zijn handjes in zijn mondje .

Ally

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb hier laatst een topic gelezen over kindvriendelijke vingerverf. Was een topic over tekenen of schilderen met je dreumes, maar ja... wat voor merk het is weet ik zo snel niet.

3. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    je kan idd vingerverf gebruiken!

Maar als je alleen de afdruk maakt en zijn handen wast dan kan plakaatverf ook!

4. Elle14

Elle14 Actief lid

3 okt 2008
    111
    0
    0
    Ik heb van mijn dochtertje twee keer een verf afdruk gemaakt op een klein vierkant canvas doekje. Gewone verf (volgens mij van de action) en daarna gelijk afgewassen.

Misschien is het ook een idee om zijn handje te kopieëren? En dat in het boek plakken. Ik maak namelijk zelf een soort dagboek voor mijn dochtertje en ik heb al een paar keer haar handjes gekopieeërd en toen kon dat zo in de multomap :)

5. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    gewone vingerverf die je overal kan kopen. Pakje met babydoekjes bij de hand en je kan het meteen na het maken afvegen met die babydoekjes.

6. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sommige kleuren kan je er wat moeilijker afhalen. Ik deed op mn werk dan een klein laagje vasaline eerst op de handjes en dan in de verf...dan gaat het er nog makkelijker af.

7. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Thanxxx,vindt de idee van een kopie ook leuk,maar ga denk ik verf kopen.

Ally

Deel Deze Pagina