hey mama's de titel zegt het eigenlijk al. Chayenne at gister avond boontjes met aardappels en dat lust ze gewoon normaal eet ze wel gewoon savond haar warm eten maar gister dus niet. wat doen jullie in zon geval geven jullie dan ioets anders of slaan jullie het gewoon over heb ik gister dus wel gedaan met het gevolg dat ze savonds honger had en weer een tijd wakker was. groetjes mariska
Ik geef meestal niks anders. Ik probeer het nat een minuut of 10 nog een keer en als hij dan niet wil heeft hij pech.. Hij krijgt dan nog wel gewoon zijn toetje, (volle naturel kwark) en soms geef ik hem dan iets meer. Want dat eet hij meestal wel.. IK ben eerlijk gezegd niet van plan om steeds maar andere dingen aan te bieden. Voor je het weet sta je elke avond apart te koken voor je kindje. Als hij iets echt niet lust, ok... Maar vaak is het toch een kwestie van een sprongetje, zich niet lekker voelen ofzoiets.. ( Bij Jelle dan hè) Als Jelle zijn eten al weigert is er iets aan de hand en heeft hij later geen honger. Dus wat dat betreft heb ik geluk..