Onder Welk dekbed slapen jullie? Wij hebben allemaal een vier seizoenen dekbed. Wij slapen nu ook allemaal met een herfstdeel, alleen mijn man en ik hebben een quilt er bovenop liggen omdat ons bed bij het raam staat. Mijn zoontje slaapt op zolder en heeft er nu een extra deken overheen, mijn dochter heeft het altijd warm en haar bed staat niet bij het raam dus heeft alleen het herfstdeel. Alleen heeft mijn zoontje eerst de wollen deken en dan het dekbed over zich heen want dat voelt lekker aan. Ik zit er wel aan te denken om het winterdekbed bij hem op te leggen het wordt daar 14 graden s nachts in de winter.
Wij onder het herfst deel. (Ikzelf nog extra dun dekbed eroverheen). En onze dochter winter dekbed. Die is nogal kouwelijk en slaapt op het noorden (nu ook 14,5 graden).
Ik wilde in oktober het herfstdeel er op leggen, maar dat bleek er de hele zomer al op gelegen te hebben. 3 weken geleden heb ik het zomerdeel er aan vast gemaakt en ik doe in de avond m'n elektrische deken aan. Als het echt kouder gaat worden dan leg ik er aan mijn kant nog een deken op.
Hier inmiddels ook beide dekens erop. Al heb ik het idee dat het voor mijn dochter nog iets te warm is, ook al wordt het echt koud hier boven 's nachts. Maar ze heeft hem er pas 3 nachten op liggen, dus ik weet het niet zeker.
zomer en winter een zomerdekbed en met het raam open haha. hoogstens met echte kou doe ik een shirtje aan maar meestal gaat dat ook snel weer uit.
Winterdekbed sinds een week of twee. Ik kan nooit onthouden welk deel zomer en welk deel herfst is. Zie okk geen verschil.
Het hele jaar het zelfde dekbed. We hebben twee delen maar gebruik altijd maar 1. Het is een dekbed gevuld met wol. We slapen bij het open raam, ik slaap zonder pyjama en ik heb het vaak nog te warm in de nacht. Mijn vriend wil het nog wel eens koud hebben en heeft dan een extra wollen deken aan zijn kant.
Wij zomer, zoontje winterdekbed en een dikke pyjama, dochter heeft geen vierseizoenendekbed dus ligt altijd onder dezelfde en draagt nog een dunne pyjama maar die heeft het nooit koud
Hele jaar door zelfde dekbed van IKEA, in de winter heerlijk warm en in de zomer niet te warm om onder te liggen. Heerlijk dekbed!
Wij hebben een zomer en winter dekbed en afgelopen nacht voor het eerst onder het winterdeel gelegen maar toch iets te warm. Ik doe denk lekker het zomer terug met een deken erbij.
Sinds maandag onder het winter gedeelte. Man had het koud. Maar voor mij was de herfstgedeelte nog goed geweest.
Wij liggen nog steeds onder het zomer dekbed. Kids trouwens ook....... Hebben er eigenlijk ook nog niet aan gedacht om het dikke deel te pakken. Winterdekbed slapen wij nooit onder, in de zomer het dunne deel en de winter het dikke deel. Aan elkaar vast kan ook maar is ons te dik en te warm
Wij slapen al een tijdje weer onder een winterdekbed. Mijn oudste dochter slaapt nog steeds onder een dun zomerdekbed, ze heeft het altijd warm. De jongste slaapt in een winterslaapzak.
Hier gewoon een zomer dekbed het hele jaar door. Winterdekbed is echt te warm, dat is lekker als je op de noordpool woont maar hier? Nee voor ons is dat niets
Wij slapen onder het zomerdeel. Ik moet er niet aan denken onder het winterdekbed te slapen. Als het echt koud wordt dan gaat het herfstdeel erop, maar nooit samen, want dan drijven wij ons bed uit, zelfs met de ramen open. De kinderen slapen onder het hefstdeel. Sommige met winterpyjama en anderen met zomerpyjama.
Ik wil zo graag een winterdekbed!!! We hebben een gemiddeld dekbed dat het hele jaar goed zou zijn. Alleen: het is een tweepersoonsdekbed en manlief is van zichzelf een kachel, terwijl ik een koukleum ben. Handig zou je zeggen... Hij wil toch onder t dekbed liggen dus dat is in de zomer veeeeeel te heet. In de winter krijgt hij het rond 3u toch koud en steelt dan het dekbed dus dan bibber ik helemaal. Tijdens mn zwangerschap had ik mn eigen dekbed. Ga dat binnenkort maar weer regelen denk ik
Hier het herfstdekbed erop nu. Winterdeel al een paar jaar niet meer gebruikt. Als het vriest gooi ik er weleens een extra fleecedekentje over heen. Mijn man heeft het snel warm. We slapen wel met het raam open.