Ik lees altijd veel goede tips hier qua kleding. Na mijn zwangerschap moet ik flink shoppen. Ik heb namelijk nog 1 zielig stapeltje kleding over voor als ik zo niet meer zwanger ben. Nu heb ik niet ineens super veel geld om gelijk 10 setjes te kopen dus ben op zoek naar wat tips om een nieuwe garderobe aan te schaffen. Wat moet er dus echt in je kast liggen ? Wat zijn de basic kleding stukken die je in de kast moet hebben. Ik heb wel veel jasjes en blazers ben ik gek op. Jurkjes vind ik leuk alleen heb ik dus nooit omdat ik mij heel dik erin voel vooral omdat mijn probleem zone echt mijn buik is zeg maar. Ik heb een iets steviger postuur dus overal iets mollig waarbij het vet vooral op mijn buik zit. Brede schouders. Redelijk slanke benen. Ben benieuwd
Lees ook mee. Heb van de week een echt goed passense spijkerbroek gekocht, dat vind ik altijd wel een must have, want kun je alle kanten mee op.
Je hoeft ook niet veel geld te hebben om een nieuwe garderobe aan te schaffen toch of moet je perse alles nieuw hebben? Ik koop geregeld kleding (geen ondergoed maar alleen kleding!) via Marktplaats, dan heb je voor een prikje ook iets leuks en daar is toch niks mis mee?
Ik ben dol op leggings met een lang shirt en daarover een kort shirt. Riempje erom en klaar ik heb diverse kleuren hemden, lang en kort en 3 leggings. Verder nog wat jurkjes, rokjes, tshirts zonder tekst en spijkerbroeken. Blouses en zwarte broeken zijn vaak ook leuk mij staat t alleen niet
spijkerbroek, zwarte broek, effen shirts, wat vestjess wat voor maat zoek je ? heb namelijk veel te koop wat nog goed is maar niet meer past ivm afvallen
Ik zou ook zeggen te beginnen bij 2 degelijke broeken. Daarnaast kan je je blazers en vestjes combineren met een paar basic truitjes zonder (of met niet te opvallende) print. Ik ben zelf ook gek op tuniekjes. Zijn geen kleedjes, maar wel iets langer dan een gewoon truitje. Afhankelijk van hoe lang juist draag ik ze met een legging of met een gewone broek onder.
Een goede spijkerbroek, een paar leuke shirtjes die je met blazertjes kan combineren en een zwart jurkje.
Ik kocht elke maand iets. Zo was ik niet in een keer heel veel geld kwijt. Had niet verwacht weer zwanger zou zijn dus hoop dat ik de kilo's weer snel kwijt ben straks. En anders loop ik gewoon nog even in me zwangerschapskleding. Gelukkig kom ik alleen aan op me buik en zitten er nu 7 kilo's aan en is het meeste er straks weer af. Ik ga geen borstvoeding geven dus kan straks weer goed op me voeding letten om af te vallen
Maat 42 ongeveer. Maar moet echt even passen. Lief van je maar ga liever even goed shoppen..... & rest van de meiden thanks voor de tips....
Ik ben van maat m/l naar xs/xxs gegaan, en ben gewoon stukje bij beetje mijn garderobe aan het vervangen. Met een goed passende jeans, basic shirtjes/jurkjes/rokjes en leuke schoenen kom je al heel ver als je al veel jasjes/blazers hebt!
Gelukkig is het nu sale dus dat is wel fijn Een goede jeans die lekker en comfortabel zit maar ook mooi aansluit. Ben je een beetje steviger kan je ook voor een iets donkerdere kleur kiezen ipv een lichte kleur. Als je buik echt een probleem is en je er zelf vooral problemen mee hebt kan je er voor kiezen een paar mooie corrigerende hemdjes of broekjes te kopen. Net wat je zelf prettig vindt. Verder hebben ze bij esprit bijvoorbeeld heel veel jurkjes die super leuk zijn en ook geregeld modelletjes die tot je knie komen. En als je toch de tijd hebt ik zou lekker gaan passen passen en nog eens passen
Ja zag inderdaad dat er overal sale is dus dat is wel fijn. Het is voor mij niet handig om bijvoorbeeld elke keer iets te kopen. Anders heb ik elke dag het nieuwe aan omdat ik bijna niks heb. Moet dus wel ineens paar setjes kopen. Heb wel wat budget maar geen 600 euro zeg maar Buik heb ik zelf niet echt problemen mee alleen is wel mijn probleem zone zeg maar. Echt strakke shirtjes zal ik bijna nooit aan hebben want ik vind dat geen pan. Eerst nog even bevallen en paar weekjes wachten maar kan me al een beetje oriënteren.
Ik denk dat de échte musthaves zijn: Een mooie grijze skinny jeans Enkel laarsje met hoge hak en/of pumps in neutrale kleur Een wollen jas met knoopriem (grijs of zwart) Een gebreide jurk Leggings (voor onder jurkjes vind ik mooier en warmer dan een panty) En sieraden! Heel veel sieraden. Ik vind dat dat echt je look afmaakt En een LBD natuurlijk. Bij. Morgan De Toit kan je hele mooie kleren voor een schappelijke prijs kopen
koop niet alles direct. Dat is de grootste fout die je kan maken. Het beste is om nu op pinterest en diverse andere websites te zoeken naar kledingstylen die bij je passen en die je leuk vindt. Vervolgens analyseer je wat je leuk vindt en maak je er een lijstje van en ga je alleen dat gene kopen dat je op je lijstje hebt. Bij het kopen van kledingstukken moet je wel kijken of het ook past met wat je al in je kast hebt staan. Een leuke blogger die kleding mooi weet te combineren met diverse kledingstukken is Un-Fancy | a minimalist fashion blog Google trouwens ook op wardrobe capsule. Op die foto's zie je ook dat je met weinig kleren veel kan bereiken.
ik vind zelf persoonlijk leggings niet mooi. Natuurlijk draag ik ze ook, maar dit doe ik thuis, zeker niet buiten. Ik vind persoonlijk dat niemands benen er mooi uit zien in leggings. Terwijl een panty juist mooi staat bij veel vrouwen. Je hebt panties in diverse diktes, ik neem altijd die van 100 den, zijn even goed als leggings maar staan mooier.