Wij doen met kerst altijd surprise. Ik moet voor mijn nichtje van 16 wat maken.Ze zegt altijd gekscherend dat ze later een hele rijke man trouwt en dan een gooise vrouw wil worden net als de serie op tv. Nu heb ik die serie nooit gevolgd maar vind het leuk om daat een surprise voor te maken. Ik heb al een pluchen chiwawa hondje en ga een fles witte wijn met een eigen etiket erop maken.Maar ik wil nog meer ideeën.Wat hoort echt bij een gooise vrouw?Misschien kan ik jullie tips gebruiken in mijn surpise of in mijn gedicht.
Zag toen bij dat programma afgelopen zomer dat ze bij bekenden thuis gingen eten (hoe heet het nou ook alweer?) dat Winston Gerschtanowitz zo'n keukenshort voor ze had gekocht met een parelketting. Zal eens googlen.
Keuken Short kost wel 25 euro, misschien wat prijzig voor zo'n short. Ze hebben ook ovenhandschoenen zie ik. (maar die zijn ook nog 12,50.. hmmz)
kunst, vrijwillegerswerk (Om de schijn hoog te houden wel iets te doen), jeeps, LV tassen, Gucci brillen, polo (de sport), miljonairs fair, huis in Marbella of Altea Spanje of natuurlijk in Monaco, de Leco Look en inderdaad sieraden. Ik heb wat voorbeelden om me heen zullen we maar zeggen haha