Hoe voeding op rit krijgen

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door LadyIngrid, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi,

Mijn zoontje is bijna drie maanden en krijgt nog steeds bv. Maar wanneer hij t wil.
    Ik vroeg me af of ik er niet een bepaalde regelmaat in kan krijgen want het verschilt per dag nogal eens.
    En de voeding voordat hij naar bed gaat 19u hebben we kunstvoeding van gemaakt in de hoop dat ie lekker doorslaapt (dat doet ie dus ook heeeeeel slecht)

Groetjes

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoi,

Kindjes van deze leeftijd geven zelf nog erg aan wat ze nodig hebben. Ook meerdere nachtvoedingen horen nog helemaal bij de leeftijd en ontwikkeling die kindjes doormaken.

Je kunt natuurlijk kijken naar hoe hij drinkt. Snackt hij meerdere keren een voeding bij elkaar? En hoe doet hij het dan de uren daarna? Veel kindjes laten in de ochtend vaker drinken zien, en dan een deel rust. Dat is natuurlijk ook een ritme als dat steeds zo is ;) Het ritme van de kraamweken (elke 3 uur braaf een voeding en weer slapen) laten bijna alle kindjes vallen na de 2e maand....:)

Veel succes!

Deel Deze Pagina