Ja ik had ergens gelezen iets met sneetje en bobbeltje. Ik voel het niet hoor als ik t ff mag zeggen😶
Wat ik zo bij mezelf gevoeld heb (weet niet of het juist is) kan je idd voelen of je er met je vinger tussen kan , denk een beetje aan je lippen stijf op elkaar houden en dan proberen je vinger erin te stoppen hahaha maar dat klinkt heel raar. Je kan sowieso nooit met je vinger erin maar je voelt wel twee stukken zeg maar. Als hij helemaal op slot zit is het gewoon 1 geheel...tenminste zo voel ik het bij mij!
Tnx Gister dacht ik dat ie open was zit rond eisprong denk ik. Dus vanavond weer voelen wat mn bevindingen zijn 😇
Als hij gesloten is voelt het ongeveer als het puntje van je neus en een beetje hard. Als hij open staat, voel je een soort van kuiltje zitten
Bij mij klopte het wel met open/dicht! Ik had 20 feb eisprong moeten hebben maar toen was hij echt al helemaal dicht! Gelukkig hele week toen al gezellig gehad En achteraf had ik dus mijn eisprong 5 dagen eerder gehad! (ongeveer, mijn cyclus was iig maar 23 dagen, en gelijk raak!) Succes met voelen! Idd dat puntje van je neus klopt wel ja. Het is dan gewoon 1 geheel en anders twee flapjes hahah
Dan hoop ik niet dat mijn eisprong ook zo vroeg was amders kan ik het shaken deze ronde. Maar gister voeld ik en kan vrij ver en voelde niks hards ofzo dus denk dat ik wel mn vrichtbare periode heb nu
Ik heb ff gegoogled en je heb dis inderdaad gelijk! Hoe zou ik t dan moeten voelen :/ want io voelde inderdaad een sneetje. Had ook rekbaar slijm dus dat zou ook op ovulatie moeten wijzen toch?
Hoi dames! Ik voel ook sinds pas om te zien of de ovulatie eraan komt. Ik merk wel duidelijk verschil. een dag voor de ovulatie stond de bmm erg hoog en voelde deze zacht aan en had een kleine opening. 3 dagen na de ovulatie was de bmm opeens al gezakt, voelde deze wat harder aan en was die helemaal gesloten. Ik had nog een vraagje hierover. Als je zwanger bent, hoort je baarmoeder toch hoog te zitten? ik zit nu ongeveer 4 dagen na de eisprong, maar ik kan nu al makkelijk bij de bmm en deze voelt hard aan. Kan ik hier dan nu al uit concluderen dat het deze maand niet gelukt is?