Hoe voel ik of baarmoedermond open is?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jeszjuh, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Hoi dames,

Hoe voel ik of mn baarmoedermond gesloten of open is?:(

Xxx jes

2. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    O ik lees mee.. Ik snap ook nooit hoe mensen dat voelen, ben benieuwd!

3. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ja ik had ergens gelezen iets met sneetje en bobbeltje. Ik voel het niet hoor als ik t ff mag zeggen😶

4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Wat ik zo bij mezelf gevoeld heb (weet niet of het juist is) kan je idd voelen of je er met je vinger tussen kan , denk een beetje aan je lippen stijf op elkaar houden en dan proberen je vinger erin te stoppen hahaha maar dat klinkt heel raar. Je kan sowieso nooit met je vinger erin maar je voelt wel twee stukken zeg maar. Als hij helemaal op slot zit is het gewoon 1 geheel...tenminste zo voel ik het bij mij!

5. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Tnx :) Gister dacht ik dat ie open was zit rond eisprong denk ik. Dus vanavond weer voelen wat mn bevindingen zijn 😇

6. Mierelier

Mierelier Actief lid

26 jan 2015
    247
    56
    28
    Als hij gesloten is voelt het ongeveer als het puntje van je neus en een beetje hard.

Als hij open staat, voel je een soort van kuiltje zitten :)

7. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Dankje :) hopelijk kom ik er vanavond achter

8. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Bij mij klopte het wel met open/dicht! Ik had 20 feb eisprong moeten hebben maar toen was hij echt al helemaal dicht! Gelukkig hele week toen al gezellig gehad ;) En achteraf had ik dus mijn eisprong 5 dagen eerder gehad! (ongeveer, mijn cyclus was iig maar 23 dagen, en gelijk raak!)

Succes met voelen! Idd dat puntje van je neus klopt wel ja. Het is dan gewoon 1 geheel en anders twee flapjes ;) hahah

9. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Dan hoop ik niet dat mijn eisprong ook zo vroeg was amders kan ik het shaken deze ronde. Maar gister voeld ik en kan vrij ver en voelde niks hards ofzo dus denk dat ik wel mn vrichtbare periode heb nu

10. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Maar ik las ook dat wanneer je al een kindje hebt gekregen, deze altijd wat openstaat??

11. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ooo? Geen idee.... Ook als je keizersnee heb gehad?

12. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ik heb ff gegoogled en je heb dis inderdaad gelijk! Hoe zou ik t dan moeten voelen :/ want io voelde inderdaad een sneetje. Had ook rekbaar slijm dus dat zou ook op ovulatie moeten wijzen toch?

13. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Ik voel ook sinds pas om te zien of de ovulatie eraan komt. Ik merk wel duidelijk verschil. een dag voor de ovulatie stond de bmm erg hoog en voelde deze zacht aan en had een kleine opening. 3 dagen na de ovulatie was de bmm opeens al gezakt, voelde deze wat harder aan en was die helemaal gesloten.

Ik had nog een vraagje hierover. Als je zwanger bent, hoort je baarmoeder toch hoog te zitten? ik zit nu ongeveer 4 dagen na de eisprong, maar ik kan nu al makkelijk bij de bmm en deze voelt hard aan. Kan ik hier dan nu al uit concluderen dat het deze maand niet gelukt is?

14. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Je kan helaas niet aan je baarmoedermond voelen of je zwanger bent

Deel Deze Pagina