Zie foto. Linker foto is van zaterdag. Foto na 5 min gemaakt. Rechter foto van vandaag, ook na 5 min gemaakt... Wel iets verschil maar misschien te weinig verschil? Wat denken jullie?
Hij loopt in elk geval op. Ik zou niet de hele tijd weer testen als ik jou was. Het maakt je onzeker. Gefeliciteerd nog
Ziet er prima uit 😄 volgens mij kun je wel stoppen met testen 😋 Gefeliciteerd 😊
Ik vind het er goed uitzien hoor!, nu niet meer gaan testen! Je maakt jezelf alleen maar onzeker meid. Liefs taart.
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Erg he zo'n zenuwpees. Ik ga niet meer testen. Word er idd onzeker van terwijl ik juist hoopte op geruststelling. Haha.
Ik heb eerst 5 dagen achter elkaar getest, maar ik kreeg er toch een beetje de zenuwen van. Nu test ik 1x per week, zodat ik vast voorbereid ben als de testen af zouden lopen. Slaat misschien nergens op, maar ik vind het fijn zo. Doe dat ook in de avond, werkt beter voor mij. Ik zag per dag ook weinig verschil if geen verschil en schoot dan toch een beetje in de stress. Nu had ik deze een week na mijn nod en dan kan ik wel weer een weekje vooruit.
Ik zou nu stoppen met testen TheDoctor. Je maakt op een gegeven moment zoveel hcg aan dat de testen t niet meer aan kunnen en dus lichter worden.
Ziet er prima uit hoor! Je bent zwanger, probeer er van te genieten en de testjes los te laten.. Dat is makkelijk gezegd, i know
Zwanger hoor!!! Dus nu lekker gaan genieten. Maar ik ken het, ik was de eerste week ook héél onzeker en heb er behoorlijk wat testen doorheen gejaagd. Nu begin ik het zelf heel langzaam te geloven.
Mooie testen dames Mijne was ook lichter op een gegeven moment oepssss meteen onzeker maar was nergens voor nodig dus uit eigen ervaring zeg ook ik "stoppen met testen" Jullie zijn hartstikke zwanger