oefenweeen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Daantje85, 27 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    misschien een stomme vraag, maar hoe voelen oefenweeen,
    heb vandaag al af en toe harde buiken en een beetje zo'n zeurderige pijn (soort ongi pijn).

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou, zo dus ;)

3. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    hihi dacht hetzelfde ja zo dus :)

4. 82marieke

82marieke Actief lid

3 jun 2007
    143
    0
    0
    En èchte weeen? Lijken die op deze oefenweeen?

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Die beginnen n beetje zoals oefen ween maar nemen telkens n beetje in kracht toe. Daarbij kan je dan nog onderrug pijn krijgen en uitstraling naar je boven benen.
    Tenminste dat is mijn ervaring ;)

6. Genja1

Genja1 Lid

23 jun 2008
    27
    0
    0
    Hallo, ik ben 5 Juli uitgerekend, maar helaas nog geen baby :( wel heb ik sinds gisteren vaak krampen. ( oefenweeen?)
    Ze zijn best wel pijnlijk , te dragen maar niet echt prettig laat ik het zo zeggen ... en ook nog met pijn in de onderrug. Nu kwamen de krampen wel met regelmaat.. Helaas mag ik pas naar het ziekenhuis als ze om de 5 minuten komen ..

Dus nog even duimen voor mij!

7. 82marieke

82marieke Actief lid

3 jun 2007
    143
    0
    0
    Nou, hopen dat ze snel om de 5 minuten komen Gemja!

Marieke

(Wilma, dat komt mij ook bekend voor!)

Hier veel harde buiken trouwens, ik wist niet hoe ik moest liggen vannacht. Ook baby drukt heel hard tegen de 'uitgang' aan...

8. Genja1

Genja1 Lid

23 jun 2008
    27
    0
    0
    @82marieke:
    Ja idd ze waren er om de 5 minuten maar helaas niet voor lang. Ze moeten echt een lange tijd om de 5 minuten komen voordat ik naar het ziekenhuis mag. Nu heb ik een paar gedoucht vandaag en dat ging wel, maar erna wordt het weer heftig en heb ik het gevoel weer over nieuw te moeten beginnen. Nu komen ze weer om de 10 minuten :S

Wanneer ben jij uitgerekend?

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    dit zouden oefenweeen kunnen zijn. oefenweeen kunne pijnlijk zijn maar zijn nog niks vergeleken de echte weeen :) als het eenmaal op gang is. toen ik moest bevallen dachtt ik in het begin "o, valt mee dit gat me lukken"enkelen uurtjes later wilde ik dat het ophield haha toen was het z'n pretje niet meer :)

10. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    het is wel spannend bij jullie he?

die oefenweeen die pijnlijk waren had ik ook een paar dagen voor het echt doorzette....maar had bij de laatste controle (4 dagen voor de echte bevalling) dankzij die weeen wel al 3.5 cm ontsluiting dus het was het wel waard

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Moet je dan niet af en toe even bekeken worden of je al ontsluiten ofzo hebt?

Deel Deze Pagina