Vanmorgen om zes uur werd ik wakker omdat ik een plasje moest doen. Ik had mezelf van de week de belofte gedaan dat ik vandaag pas mocht testen, omdat het vandaag ook de verjaardag van mijn vriend is vond ik dat wel een leuke dag. Mijn wekker zou vanmorgen pas rond 8 uur afgaan, maar toch vanmorgen om 6 uur al gewapend met een test naar de WC gegaan. En wat denk je ? Twee streepjes ! Geweldig ! Heb daarna alleen nog maar liggen genieten en glunderen in bed. Even later bij de koffie op bed mijn vriend de positieve laten zien. Yep, I'm happy !
proficiat! Dat moment hopen we toch allemaal mee te maken! Een mooier verjaardagskado kun je niet hebben, toch?! Geniet ervan! Gr. Joyce
Ook een heel leuk moment om zwanger te worden! Gefeliciteerd! Het is ook goed om te zien dat je niet direct zwanger hoeft te worden maar dat het een aantal maanden duurt!
Het is zo leuk ! Ik moet steeds even naar boven lopen om weer even naar de test te kijken die nog naast het bed ligt. Oh, wat zal het moeilijk zijn om vanavond niets te vertellen tegen sommige mensen op de verjaardag. Maar met het vertellen willen we toch nog even wachten. Ik ben nu hooguit 4 weken zwanger, dus het blijft nog even spannend....... Jeetje, ik schrijf hier over zwanger zijn en het gaat over mij ! Ongelooflijk...... Ik heb deze maand mijn eisprong gevoeld en ik wist dus ongeveer wanneer ik ongesteld moest worden, dat was vorige week dinsdag al. Maar toch gewacht tot vandaag, voor het geval in de tussentijd de toch zouden komen. Niet dus ! Joepie, joepie, joepie...... Ik hoop dat jullie dit ook allemaal gauw mogen meemaken. Groetjes, Kenja
Wat hartstikke fijn voor jullie meis! Gefeliciteerd en geniet er met volle teugen van! Groetjes van Daantje
Super meid! Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen CHAMPAGNE! Maar goed... hier kan je beter nog maar even mee w88 Heel veel suc6 met de zwangerschap verder! Liefs
Hihihi , je vriend zal wel door het dolle heen zijn Wat een leuk verjaarscadeau zeg ! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en de verjaardag van je vriend . Groetjes Joyce