Ik heb vanmiddag moderne gehad. Ik heb een flink pijnlijke arm. Kan hem haast niet bewegen. Nooit eerder gehad bij andere vaccinaties. Verder (nog) nergens last van.
Ik heb afgelopen week m'n eerste Pfizer gehad. Na een paar uur kreeg ik spierpijn in mijn arm. Heb die nacht niet lekker op die zij kunnen slapen maar that's it! Edit. Ik voelde ook niks van het prikken. De 22wk prik voor kinkhoest vond ik pijnlijker met zetten.
Zoals ik het begreep omdat je immunsysteem al een keer is geactiveerd en het herkent en als het ware heviger reageert. Zie bijv https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5226674/corona-update-coronavaccin-bijwerkingen-na-besmetting-virus
Ik heb vanmiddag de 2e AZ gehad en voel me weer net zo moe als de vorige keer. Dus ik ben benieuwd hoe ik me vannacht en morgen voel.
Ja ik had deze net ook gevonden Mijn man heeft ook corona gehad en Janssen gehad, maar geen klachten. Ik heb Moderna gehad en wel flink klachten. Zal misschien ook liggen aan het soort vaccin. Nou uitzieken dan maar
Wat voor klachten heb je? Ik heb net corona achter de rug en krijg over enkele weken mijn vaccinatie. Zie er enigzins tegenop
Ik heb ook Moderna gehad en ook bj '79. En op een gevoelige arm na, geen klachten. Bijwerkingen van de prik is heel verschillend per persoon en vaccin.
1e vaccinatie was een hell. Had elke bijwerking die je maar kon krijgen, koorts, rillingen, hoofdpijn enz Gister 2e vaccinatie gehad en tot nu toe nog nergens last van. Heel gek
Ben ik benieuwd. Want ik blijk antistoffen te hebben maar geen idee wanneer gehad dan (altijd negatief getest) dus ben benieuwd hoe ik me volgende week dan voel!
Maar jij hebt ook al corona gehad? Edit: ik lees het al, jij hebt het niet gehad. Het schijnt dus dat je heftiger kan reageren op Pfizer of Moderna als je al een keer corona hebt gehad. Maar klopt sowieso dat het per persoon verschilt. Ook hoe ziek je wordt van corona. Voor mij was corona een milde griep en nu dus dezelfde klachten, maar milder dan toen ik corona had.
Overal spierpijn en heel moe. En erg pijnlijke arm, maar dat komt door de prik zelf zeg maar, denk ik.
Weten jullie hoe het zit als iemand koorts krijgt na de vaccinatie? Welke maatregelen gelden er dan? Wel niet laten testen? Man heeft moderna gehad, had vorig jaar Covid, heeft flinke hoofdpijn, pijnlijke arm, koude rillingen en verhoging (tegen 38 aan) Ik had Pfizer en nergens last van, heb geen Covid gehad.
Nou niet lijkt me als het in de periode gelijk opvolgend van de vaccinatie is.. of kreeg hij het na een week?
Ik denk dat ik zelf dan niet was gaan testen bij alles wat 24 uur na vaccinatie gebeurd. Maar ik weet niet wat hier de richtlijnen voor zijn.
Richtlijnen zijn dat ze er bij koorts/verhoging binnen 48 uur er van uit gaan dat het bijwerking is. Man thuisblijven maar hoeft niet te testen, maar jullie mogen naar buiten. Krijgt ie andere corona klachten dan wel testen