Hoe voel je je na de corona vaccinatie?

Discussie in 'Corona forum' gestart door Anne2019, 15 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maliro

    maliro Niet meer actief

    Maar wat voor ritmestoornissen heb jij?
    Ik heb zelf een icd, die helaas veel moet pulsen, omdat mijn ritmestoornissen levensbedreigend zijn.
     
  2. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Vanmiddag mijn 1e vaccinatie gehad, AstraZeneca. 3u voordat hij weer werd stilgelegd voor mensen onder 60jaar. Ben vandaag 35 geworden dus paar uur later en ik had de vaccinatie niet gekregen.

    Geen klachten tot nu toe. Niet eens een stijve arm of plek op mn arm. Is ook pas 6,5u geleden gezet dus denk dat áls ik klachten krijg, ik die morgen pas ga krijgen

    Mijn schoonzus kreeg woensdag haar vaccinatie en dag erna werd ze beroerd, hoofdpijn, grieperige klachten. Vandaag voelde ze zich nog steeds niet super.
     
  3. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.950
    15.250
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Mijn schoonvader heeft al 2x de Pfizer gehad ( 81 jaar) en weinig tot geen bijwerkingen. Na de tweede prik een beetje verkouden en hoesten maar kan ook toeval zijn en verder helemaal niks en dat wil wat zeggen met zijn kwetsbare gezondheid.
     
    Marleen31 vindt dit leuk.
  4. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Gefeliciteerd. :)
     
    Roozjuh vindt dit leuk.
  5. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Gister vaccinatie gehad en werd om 6u wakker met wat verhoging. 37.7. Valt dus nog mee maar de dag is nog jong:rolleyes:
     
  6. Marleen31

    Marleen31 Fanatiek lid

    5 aug 2011
    2.569
    470
    83
    NULL
    Noord Holland
    Dank voor je bericht! Afgelopen woensdag heeft mijn moeder hem gehad, naderhand was ze niet helemaal lekker, beetje verhoging, moe en hoofdpijn. Na een paracetamol ging het gelukkig weer. Ik hou mijn hart vast voor de tweede prik, hoor vaker dat die meer bijwerkingen geeft.
     
    Anouk2005 vindt dit leuk.
  7. TanjaK

    TanjaK Bekend lid

    29 mei 2019
    834
    640
    93
    Vrouw
    Gelukkig (voor mij) niet zo erg als die van jouw. Het is met medicatie aardig onder controle en het ritme komt altijd vanzelf terug, hoewel er dagen zijn dat het regelmatig een paar minuten mis is.
    Kan je cardioloog geen aanvraag doen voor een ander vaccin? Hoewel ik een grote voorstander ben van algemene vaccinatie, zou ik er ook niet gerust op zijn als ik zo'n ernstig probleem had.
     
  8. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    Ik heb 24 maart in de avond de AZ gehad. Wat last van de arm en daarna iets hoofdpijn, de volgende ochtend voelde ik mij beter. Dus aan het werk, na 1 uur werken was ik beroerd hoofdpijn en misselijkheid, koorts gehad en met vlagen was het beter. Vrijdag nog het zelfde incl. overgeven. De nachten erg warm en nu (11 dagen later) heb ik nog steeds een zeurend gevoel in mijn hoofd en heb last van vermoeidheid.
    Ik heb de klachten doorgegeven aan het lareb.
     
  9. Kolibrie2

    Kolibrie2 Fanatiek lid

    9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Vier collega's van mij AZ en 1 moderna. Niemand echt bijwerkingen. Alleen wat gevoelige injectie plek.
     
  10. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    Ik zit nu op dag 3, mn arm doet wel echt pijn. Sinds vanmiddag is het warm koud warm koud warm koud gezeur ook eindelijk over. Had verder geen koorts, iets verhoging 37,7. Ook geen hoofdpijn of misselijk. Wel onwijs futloos en leeg gevoel
     
  11. Haje32

    Haje32 Bekend lid

    4 sep 2019
    574
    379
    63
    Vrouw
    Ik heb donderdagmiddag de astrazeneca gehad bij de huisarts. Werd 's avonds ontzettend moe en 's nachts rillend wakker. Vrijdag echt een dag grieperig gevoeld en moe. Helaas komen bij mij 'oude' MS klachten terug in mijn benen. Ik vind het meevallen en doe gewoon wat rustiger aan. Ben benieuwd hoelang het duurt. In juni de 2e.

    Ik ben overigens via de spillagelijst geprikt, omdat ik met nieuwe medicatie moet starten waarbij volledig gevaccineerd een pre is. De huisarts is zo lief geweest om me er tussen te duwen.
     
  12. MariekeRox

    MariekeRox Fanatiek lid

    6 nov 2015
    1.611
    790
    113
    Mag ik vragen hoe je in aanmerking komt om eerder te prikken?
    Mijn vader is 67 hartpatiënt, suikerziekte en overgewicht maar helaas nog niet aan de beurt
     
  13. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.950
    15.250
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wat is dan zijn BMI?
    Bij een BMI van 40+ krijgt die hem via de huisarts.
    Zit hij daaronder dan kan hij eens de huisarts bellen of ze hem op een reservelijst willen plaatsen dat als er vaccins overblijven dat die gebeld kan worden.
    Je krijgt geen garantie maar kan het altijd proberen en anders helaas toch wachten.
    Ja ik weet het, het is hartstikke krom.
     
  14. maliro

    maliro Niet meer actief

    Ik kom niet in aanmerking om eerder te prikken
     
  15. KleineMama15

    KleineMama15 Actief lid

    27 feb 2019
    485
    197
    43
    Vrouw
    Gouda
    Ik heb astrazeneca gehad en ben aardig goed ziek geweest.
    2e prik krijg ik gewoon astrazeneca omdat ik de eerste al gehad heb.
     
  16. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Mijn ouders hebben 1 dagje lichte klachten gehad van AZ.
    Moe, wat hoofdpijn en algeheel lamlendig.
    Vandaag is het helemaal over.
     
  17. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.497
    3.162
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik heb 10 dagen geleden mijn vaccinatie met Moderna gehad in het ziekenhuis. Flinke beurse prikplek. Hield toch wel een week aan. Maar verder weinig bijwerkingen. Hoofdpijn heb ik sowieso al geregeld omdat ik ontzettend tob met m'n spieren in nek en bovenrug. En vermoeid ben ik helaas altijd al snel. Ik had wel preventief paracetamol gepakt. 1x vooraf en daarna 2 x erna.
    Maar de dag erna in elk geval gewoon kunnen werken.
     
  18. Elizah

    Elizah Niet meer actief

    Mn dochter heeft donderdag Moderna gehad. Vrijdagmiddag kreeg ze koorts. Kon haar arm niet meer optillen en overal hevige spierpijn.
    Hele nacht aardig hoge koorts gehad. Halverwege de zaterdag koortsvrij en vandaag weer opgeknapt en wezen werken.
     
  19. Emm27

    Emm27 Fanatiek lid

    24 mrt 2013
    1.809
    355
    83
    Iemand al het Janssen vaccin gehad? Die krijg ik als het goed is ergens de komende weken. Ben benieuwd of je daar ook beroerd van wordt
     
  20. Peppabig

    Peppabig Bekend lid

    29 jun 2016
    518
    261
    63
    Ik heb via de ggd Pfizer gehad. Dag erna iets last van de prikplek en wat meer moe en hoofdpijn. Viel me reuze mee.
     

Deel Deze Pagina