ik voel me happy! mooie positiejeans bij de hennes gescoord...en een lief hello kitty knuffeltje gekocht..wilde ik vorige keer al kopen mijn gevoel zei al meisje maarja je weet maar nooit en nu ik weet dat het een meisje is heb ik hem alsnog gekocht hahaha.. Voor de rest maar 5 uurtjes geslapen vannacht maar ga vanavond lekker vroeg naar bed..en zit te twijfelen zal ik me torlilla opeten of netjes wachten tot vanavond wahahha..
Nog steeds misselijk helaas. Al vanaf de 6e week. Maar kan nog wel gwn eten en heb wel zin in lekkere dingen, raar toch?
Niet goed. Vanmorgen flauw gevallen van het vele bloed en de pijn van de curretage. Nu een week geleden.
@ Chantal1985: hoe was je echo vandaag? Ik voel me prima! Vandaag voor het eerst pijnlijke borsten, maar geen gekke krampjes meer. Begin me wat meer ontspannen te voelen en wat minder bang dat mijn kindje 'eruit valt' ...
ik voel me vandaag wat weemoedig heb diabetes en het gaat ff niet zoals het moet zijn heb veel last van schommelende waardes en dat is weer slecht voor de baby dus voel ik me er weer schuldig terwijl ik er eigenlijk niets aan kan doen pff weet het ff niet meer!....
@ Debby: Ik had een beetje zitten googlen en volgens mij is het wel mogelijk dat je soms wat meer gaat bloedden.. Maar kijk het morgen even aan en anders bel ik.
Ik voel me echt heerlijk, heerlijk en nog eens heerlijk! Ik lig niet meer om uiterlijk 22.00 in bed en ik eet onwijs goed! Mocht ook wel na 7 weken!
bah ik voel me naar.....zo ontzettend misselijk weer.....en ik werd weer vannacht wakker van de ontzettende pijn in me borsten auwwwww ik kan niet eens meer knuffelend staan met mn mannetje tegen me aan zo pijn doen ze. heb ontzettend pijn in me rug en moe dus ga zo weer lekker mn bed in
Angie dat met die borsten: we kunnen elkaar de hand schudden! Ik heb al een zwschBH gekocht, ik pas niet meer in mn eigen bhs!
okeeee ben ik gelukkig niet de enige hahaha ja ik draag al vanaf 4 weken zw een zw bh die had ik nog in huis van mn vorige zw die toen een miskraam werd t lijkt wel of ik met de dag dikkere borsten krijg hahaahahaha
ha, ik ben nieuw hier,dus moet ff zoeken hoe dit allemaal werkt. Maar ik ben nu 4 weken zwanger. helemaal nog niet ver. maar wel last van mijn zij (zelfde plek als je ovulatiepijn voelt) geen idee wat het is, en dit is toch al mijn vijfde. zie je zelfs dan weet je nog niet alles. Heeft iemand ideeen wat dit kan zijn.
Ik heb me de hele zwangerschap top gevoeld, nu wordt ik ineens overspoeld door moeilijke gevoelens... twijfel ineens over de schrijfwijze van de naam, schrik dat mijn man me gaat verlaten, voel me ongelooflijk eenzaam, schuldig dat ik mijn gezin lastig val met mijn nesteldrang, en aangezien ik BI heb, moeten ze het voor me doen Mijn ouders gaan niet in het land zijn bij de valling, komen dan twee weken af en zijn dan weer weg voor 5 maand, tranen schieten in mijn ogen, s'morgens wordt ik vroeg wakker en moet echt uit bed om ... in de zetel te kruipen, echt heel dubbele gevoelens, best moeilijk... Hoop dat het snel over gaat!!! Vorige 7 maanden waren zalig!!!
nou hoe voel ik mij vandaag...........tja wat kan ik zeggen...slap,nog steeds de hele dag en nacht misselijk.....heb net gelukkig gembercapsules kunnen krijgen tegen de misselijkheid op aanraden van de vlk net ingenomen hopen dat t werkt. ik kan bijna niks eten dus heb ook maar veel rauwkost en fruit gekocht en moet elke 2 uur al is het maar een hap eten van de vlk......heb ook multi vitamines gekocht voor zwangeren dan weet ik zeker dat de kleine niks tekort komt want mama kan nu even niet zo goed voor ons samen zorgen..... denk als de misslijkheid weg is of een stuk minder dat ik dan weer beter kan functioneren want nu komt er niks uit me handen ik zie er ook uit in me gezicht bah