Ik voel me vandaag eigenlijk wel goed en geniet daar lekker van! Morgen kan het net zo goed zijn dat ik weer een flinke baaldag heb Maar goed, daar gaan we nu nog niet vanuit
Nu gaat het wel okay eigenlijk.. had vandaag ook echt even opstartproblemen en voelde me echt energieloos.. maargoed dat was te wijden (schrijf je dat zo?) aan mijn lieve dochter die vannacht besloot lekker uit het ledikant te klimmen en heel hard te vallen ( om half 4) resultaat.. klaar wakker allemaal. Maargoed Ze ligt nu weer lekker te slapen en ik heb afgewassen en de badkamer schoongemaakt (heerlijk die geur van chloor ) dus ben nu wel weer wat rustiger
Hier ook moe... Ik slaap nogal slecht. Moet tig keer naar het toilet en heb super erge kramp in m'n kuiten 's nachts. Maarja, ik doe 's middags gewoon lekker een dutje!
JAA Pff. Snap niet hoe ik het voor elkaar krijg om in de laatste week ziek te worden Maar on topic: Ik voel me vandaag alsof ik ga bevallen (*duim duim duim duim*) hihihi
Leuk topic trouwens, goed idee! Gisteren ging het bij mij goed. Lekker rustig aan gedaan, allerlei kleine dingen gedaan. Prima! Vandaag misselijk wakker, overgeven, toch naar het werk, half uur in de file, dan teruggestuurd worden, terugweg gestopt overgegeven, nu werk afgebeld, kom morgen wat langer. Nu lekker rustig aan doen. Zien dat ik die misselijkheid kwijtraak en tussen de middag lekker ff mijn bed induiken. Heerlijk.. Vanmiddag naar sportmasseur, rug zit helemaal vast, dus zal oorzaak zijn dat ik me niet lekker voel. Succes allemaal!!
Voel me wel redelijk vandaag. Ik heb helaas wel wat meer last van bekkenklachten terwijl ik zo heel wat schoonmaakwerk moet verrichten, das minder. Ook vind ik het maar niks dat ik de kleine nog vrijwel niet gevoeld heb vandaag. Wel een lekker rustig dagje verder, m'n dochters zitten vandaag op de creche, dus kan me eigen tijd indelen.
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij worden veel vrouwen juist vlak voor de bevalling ziek of verkouden. Dus wie weet heb je gelijk
Poef.. nou vooral moe.. slaap normaal uit tot iets van 11:00u, en nu stond de postbode om 8:15u voor de deur. Ga zo mijn bedje wel weer in Zo, Ma en Di ontzettend onrustige buik gehad, gister juist erg rustig (ook langs ziekenhuis geweest..) Maar vandaag weer pijnlijk en onrustig als de dagen ervoor.. Hoop dat ik mijn ontbijtje binnen hou, dan zal het met de rest van de dag wel lukken
Beter dan gisteren!! Gisteren super chagerijnig, kon alleen maar grommen en brommen.. Was ook niet helemaal fit, beetje verkouden, blegh! Gelukkig was gisteren onze schoonmaakhulp hier, dus het huis is helemaal op orde!! Vroeg naar bed gegaan en klokje rond geslapen... Was nog niet helemaal fris vanochtend maar merkte wel dat die waas van chagerijnigheid wat weg getrokken is!
Hier ging de wekker weer om 5 uur, mannetje moet er dan uit, wordt dan ook wakker helaas. Moest zelf om half 8 beginnen, tot half tien. Mag vanmiddag weer werken vanaf 4 uur tot 10 uur vanavond. En ik ben zo moe.. maar kan ook niet echt slapen overdag. Dat wordt dus weer een dagje me erdoorheen slepen. Wel straks nog even naar mijn paardje, ben er eigenlijk te moe voor, maar daar moet ik maar even door heen.
Heerlijk uitgeslapen tot 10 uur, lekker! Voel me nu redelijk goed! Hoop dat de misselijkheid wegblijft, maar ben heel benieuwd hoe het over een paar dagen is.
Ik werd vanmorgen misselijk wakker, is eigenlijk de eerste keer sinds ik zwanger ben. Soms overdag of 's nachts voor het slapen voelde ik wel eens een vlaag van misselijkheid voorbij komen, maar die ging eigenlijk weer net zo snel weg als dat het op kwam. Maar nu werd ik echt misselijk wakker en heeft het ruim een uur aan gehouden.
Ik hoop het Maar er is nog niks gebeurd.. Buiten dat ik veel slijm heb verloren en krampen heb.. Maar ja dat heb ik al een tijdje
Ik voel wisselingen... ha ha. De ene keer vrolijk, andere keer ben ik het spuugzat allemaal. Bleh! En het weer werkt ook niet echt mee... mis het zonnetje en heb het koud. Kortom, kan niet wachten tot mijn kleintje er is, om lekker mee te knuffelen!