Hoe voel je je vandaag?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal1985, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Moe, dan weer energie, dan moe, etc..
    Hoop dat ik straks weer een opleving krijg, zou wel even gezellig zijn haha

2. HRM

HRM Actief lid

23 mrt 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet echt lekker.
    Krampen in mn buik al de hele dag, dan weer zenuwachtig gevoel, dan menstruatie en dan weer alsof mn riem veel te strak zit. af en toe ook weer harde buiken erbij en ik ben maar 1 uurtje het huis uit geweest om een jas te kopen. Bah.

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ben moe vandaag.. Wel voor het eerst dat ik mn knoop open moest doen van mn broek als ik zit!! Dat is dan wel weer leuk!.. En ik ben net aan het avondeten begonnen dus nu ben ik opeens weer kotsmisselijk... *leuk hoor*

Heerlijk zo van je af mopperen! :D

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Vanochtend even wat minder, had gewoon zo een baaldag.. Ben maar thuis blijven werken!

daarna ging het al redelijk snel goed.
    Had vandaag alleen wat opvliegers in de middag..loop nu in een hemd rondje, zoooo warm heb ik het!

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Vandaag echt verschrikkelijk moe en veel maagzuur :( Laatste dagen ook steeds laat gaan slapen (rond 00.00u pas) en dan rond 8.00u er weer uit, terwijl ik op dit moment toch echt wel 10 uur slaap nodig heb :) Tja, eigen schuld he! :p

Ook de hele dag enorme steken in mijn buik gehad, voor het eerst. Maar goed, weet ik in ieder geval dat het nog allemaal doorgroeit daar binnen! ;)

Maar al met al hoor je mij niet klagen, ben al lang blij dat ik weer fatstoenlijk kan eten en het ook binnenhoud!

6. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    voelde me vanmiddag niet zo lekker..ontzettend moe maar had ook heel slecht geslapen vannacht...gisteren waren mijn bekken weer recht gezet...vanmiddag een tukje gedaan van anderhalf uur en daarna voelde ik me weer redelijk..straks lekker naar bed :)

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vandaag voel ik me prima! Ondanks dat mijn dochter al om 6 uur wakker was vanmorgen ben ik niet super moe gelukkig!

8. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Moe en futloos. Vanmorgen had ik echt het idee dat ik mega veel energie had maar helaas bleek na het douchen dat het toch niet het geval was en heb ik alleen de paarden en buiten gezet binnen gehaald en lekker met de kinderen geknuffeld en gespeeld. Morgen weer een dag om dingen te gaan ondernemen.

9. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Heb een beetje een baaldag geloof ik. Gisteren druk doordat manlief jarig was. Vanochtend weer vroeg wakker door de werklui die met de straat bezig zijn. Toch maar fanatiek bezig geweest met huis poetsen. Misschien vanochtend te druk geweest, ben nu zo moe dat ik van gekkigheid niet weet hoe ik moet zitten of liggen op de bank.
    Maar slapen wil ik nog niet want wil nog even wachten tot mannetje thuis komt van zijn werk.
    Morgen hopelijk beter.

10. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Wat een fijn topic, ff lekker "mopperen"
    Voel mij prima heb alleen sinds een week of drie VERSCHRIKKELIJK last van jeukende tepels, word er gek van! Kan ze wel open krabben..

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik voel me prima,,nergens last van ook nog nergens last van gehad!:D

*Dikkebuik zoekt hout om af te kloppen:)*

12. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

*gaap*

Ik heb weer eens geslapen tot 10 uur... En ben nog steeds moe.

13. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

7 aug 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Heerlijk uitgeslapen, nu nog even relaxen en dan weer een avonddienstje werken. Helaas nog geen weekend na vanavond, want ik mag me morgenavond weer melden. Kijk uit naar zondag, even een dagje niets, lekker met mijn mannetje en de hondjes thuis.

14. Chai

Chai Niet meer actief

Ben eindelijk sinds een paar daagjes wat minder misselijk en kan weer de supermarkt binnenlopen.
    Helaas liep iedereen te hoesten en te niezen overal, dus nu ben ik door ze aangestoken..
    Blijf lekker in me bedje liggen vandaag. :)

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.070
    2.206
    113
    Brabant
    *zwanger*, heul erg *zwanger*. hihi.
    Maar het gaat allemaal wel!! Bekken houden zich goed, rug doet ook niet moeilijk en ik heb gewoon door kunnen slapen vannacht van 200-715, heerlijk!! daar knapt een mens van op.
    We zijn net verhuisd en we moeten nog heelveel klussen, maar ik heb weer even het gevoel dat we het wel gaan redden voordat de kleine komt!

16. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Lekker :) Gemotiveerd aan het werk en vrolijk!

17. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik voel me echt super vandaag, maar dat is de laatste weken op een paar uitzonderingen (verkoudheid en soms wat vermoeid) steeds eigenlijk wel zo gelukkig!
    Heb een lekker rustig dagje vandaag, ben vrij vandaag en mijn stiefzoontje heeft nog herfstvakantie dus we zijn met z'n tweetjes en doen het rustig aan.
    Ben nog bezig met het bed verschonen en de slaapkamer poetsen, maar dat doe ik dan op zulke dagen ook in etappes.

18. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    voel me nu al een paar dagen echt misselijk zonder dat ik moet overgeven
    ik word er echt moe van
    wat ik ook doe het misselijk geveol blijft pfff
    en slapen:p man wat doe ik dat vaak zeg , kan wel heel de dag door slapen en dan s'avonds nog moe zijn

19. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Begon vandaag goed, lekker uitgeslapen tot 10.15 uur, broodje jam en kopje thee en om 12.00u een appel. Helaas is die appel er net weer uitgekomen :( Standaard 1x in de week dat ik nog moet overgeven, meestal op donderdag, maar nu dus vandaag. Hoe dat komt?

Nu maar even sultana proberen te eten en straks weer een broodje maken.

20. Zina

Zina Niet meer actief

moe en verkouden en last van bi. Vanaaf naar de verjaardag van me pa, heb er best zin in. Me moeder heeft lekkere soep gemaakt en zelf speculaas gebakken. Me oma neemt haar beroemde appeltaart mee, dus dat wordt een groot smulfeest!

Verder ben ik blij dat het kamertje en de spulletjes eindelijk zo goed als af zijn. Kan ik als ik ong. 34 weken ben lekker op me luie kont zitten en alvast beginnen met de voorbereiding voor kerst. Heerlijk kaarten maken, kerstversiering, recepten opzoeken enz. Wordt er helemaal blij van, ik ben een echte kerstfreak haha. Gelukkig mijn vriend en mijn famillie net zo, dus het word niet als vreemd beschouwd.

Dus kortom, lichamelijk kan het beter, maar in me hoofd gaat het toppie.

Deel Deze Pagina