Hoe voel je je vandaag?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal1985, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    voel mij vandaag echt niet goed. Heb erg veel last van mijn rug en bekken. maar goed daar loop ik al een hele tijd mee. Bah
    Ik moet nog 15 weken.
    Succes iedereen

2. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Bij vlagen misselijk, maar vooral heb ik veel hoofdpijn de laatste dagen, word er moe van! Als ik dat al niet ben, haha.

3. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Brak. Misselijk, moe en hoofdpijn. Even nergens zin in!! :(

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Alleen nog moe! Ik heb echt het gevoel dat mijn kwaaltjes (die ik 6weken heb moeten doormaken) verminderen! Even afkloppen :D

5. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Vandaag wel een energiek dagje gehad, maar me daardoor veel te druk gemaakt, en zit nu met flinke krampen op de bank!

6. sarahay

sarahay Lid

14 okt 2010
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,
    ik wil ook mee mopperen, ik voelde me vandaag helemaal niet Happy, ik ben net zwanger en alleen de eerste dagen na de test was ik blij, nu ben ik bang en verdrietig. ik heb een gehandicapt dokhter van 5 en ben zo bang dat het weer misgaat., ik weet niet of het een gezonde kindje mij of beter gezegt ons gegund is!!! ik heb nergens zin in niks maakt me blij, ik tel af voor mijn eerste echo op 15 november dan een gesprek voor vlokkentest. ik wil genieten maar kan niet, ik wil niet huilen maar kan ook niet, ik wil me groot houden voor iedereen voor mijn man voor mijn dochtertje voor mijn ouders voor iedereen, maar als ik alleen ben pikker ik heel veel, denk er steeds aan, ik weet dat het ook niet goed is voor de kindje in me buik, maar ik ben bang, heel erg bang.
    ik zie veel mensen met een gehandicapt kind en toch maar een of meerdere gezonde kinderen, maar ik durf het niet eens te dromen. had begin van de week een gesprek met klinische genetica, mijn arts was best positief over de test, en zei dat de kans heel klein is kleiner dan 1 procent, maar ik kan niet genieten, ik zit nu ook op de bank te janken zonder dat mijn man het hoort. ik wil hem niet in nog meer stress te brengen. daarnaast is mijn huis niet helemaal aangepast voor mijn inmiddels 5 1/2jarige dochtertje, gemeente werk niet mee. en ik denk waar ben ik beland, moest ik nog wachten met zwanger worden maar ik wilde zo graag een tweede en gezong kindje.
    ik wilde alleen even mijn hart luchten, s:(orry meiden

7. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @Sarahay Meid, heel veel sterkte aankomende weken! Kan me voorstellen dat je erg bang bent dat ook dit kindje een handicap heeft. Maar bedenk je dat de kans heel klein is he, de meeste kindjes worden gezond geboren. Misschien dat je je volgende week weer een stuk beter voelt, hormonen kunnen ook een hoop doen. Ik hoop het echt voor en en duim dat alles goed gaat!

8. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

@sarahay: Ik kan me goed voorstellen dat je (nog) niet echt durft te genieten. En wat je arts al zegt; er is minder dan 1% kans. Maar je zult ongetwijfeld de komende tijd nog wel eens bang zijn, of er doorheen zitten. Dit lijkt mij heel normaal. Maar denk dat het wel wijs is met je man erover te praten, want dit moet je niet opkroppen.

Nou zeg, wat vervelend dat de gemeente niet wil meewerken om jullie huis aan te passen. Dat geeft vast ook een boel stress.

9. chantal1985

Pff, net pas wakker. Flink uitgeslapen, dus. Ik zag dat het al half 1 was, dus vond dat ik eruit moest want moeten nog boodschappen doen, etc. Maar anders had ik nog wel een paar uur kunnen blijven slapen. Voordat ik zwanger was werd ik rond 9 uur wakker en kon ik daarna ook echt niet meer slapen.

10. Chai

Chai Niet meer actief

Super gelukkig en verder alleen een beetje moe van alle nachtmerries vanacht.. brr..

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ben vandaag héél erg moe!

12. sarahay

sarahay Lid

14 okt 2010
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Badankt dames voor jullie steun, ik voel me vandaag beter dan gister, heb namelijk met mijn man over gehad.hijgelloft dat het dit keer goed gaat geen valse hoop geven maar toch een beetje positief blijven. Nog 2 weken wachten to eerste echo.

13. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

Ik voel me vandaag vermoeid. Denk dat ik morgen maar flink ga uitslapen! (voor zover dat lukt.. ukje is soms namelijk behoorlijk aan het schoppen op momenten dat ik wil slapen)

14. chantal1985

Ik kan niet slapen! ;)

15. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Ik heb bijna constant krampjes in de banden enzo.
    Maar sinds gisteren is dit aanzienlijk minder. Wel last van mijn rug nog steeds en mijn borsten knallen bijna de tent uit, pijnlijk!
    Dus wat dat betreft heb ik niet echt reden om me zorgen te maken, maar je raad het al: ik doe het toch! Gisterenavond ook weer opeens huilen dus hormonen moeten er genoeg zijn..

Ik vind het ook wel logisch als je niet constant en altijd maar dezelfde klachten houd, want alles verandert constant in je lijf..
    Maargoed wie kan mij verder gerust stellen!?

Ps: vandaag onze ouders het nieuws vertellen + dat we afgelopen dinsdag stiekem getrouwd zijn OEI!

Maar voor de topic: vandaag onwijs pijn in de borsten en rugkramp!

16. chantal1985

Ik ben om 3 uur (wintertijd) eindelijk in slaap gevallen. Maar om 8 uur werd ik alweer wakker omdat ik ontzettend misselijk was. Nadat ik over had gegeven ben ik weer even in slaap gevallen, maar nu weer een uurtje wakker en nog steeds misselijk.

17. chantal1985

Gefeli! Succes met het vertellen aan jullie ouders.

18. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Vervelend Chantal! En sinds welke week ben je zo misselijk?
    Ik heb soms wel even een vkaag van misselijkheid maar dat verdwijnt altijd snel..

19. chantal1985

Dit is de eerste keer dat ik echt zo misselijk ben dat ik moet overgeven. En drie dagen geleden werd ik voor het eerste misselijk wakker, maar toen hoefde ik niet over te geven. Daar voor was ik alleen met vlagen misselijk, over de hele dag.

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.070
    2.209
    113
    Brabant
    het gaat wel:) uiteindelijk wat geslapen vannacht, vanochtend nog lang in bed liggen spelen en knuffelen met dochterlief (en manlief, haha).
    Ben wel wat misselijk/licht in m'n hoofd. Maar denk dat dat er de komende weken bij hoort!
    Dus eigenlijk: een goede dag!!! Kleine is ook heerlijk actief!

Deel Deze Pagina