Gisteren de hele dag misselijk gebleven. Vandaag weer misselijk op gestaan. Ik voel me een beetje slapjes/ziekjes. Niet prettig.
Leuk topic! Ik voel me vandaag moe. Heel erg moe. Ik had dat bij mijn vorige zwschap eigenlijk helemaal niet. Maar deze keer, pffff, kan nu echt op mijn bureau op t werk in slaap vallen. helemaal branderige ogen enzo, hoop dat ik het einde van greys anatomy vanavond haal. Daarnaast tepels alsof ik 3 uur in de tropische zon heb gelegen zonder bescherming. En dat herken ik dan weer wel van de vorige keer. Die tetten van me ai ai ai....
Ik voel me goed!! Wel verstopte neus, beetje keelpijn en hoofdpijn maar tijdens mn vorige zwangerschap was ik 22 weken non stop misselijk. Daarvanuitgaande voel ik me nu dus helemaal geweldig hahaha. Zou alleen wel lekker met een kop thee op de bank willen zitten ipv op mn werk
Ik ben nu echt weer doodmoe!! Mn wangen zijn ook helemaal warm en ik kan me niet meer concentreren. Hoe doen jullie dat met werk? Ik zou me moeten ziekmelden want ik kan nu gewoon niks meer. Het is dan makkelijk voor mij om mijn baas te vertellen dat ik zwanger ben maar we liggen elkaar niet echt (althans ik vind hem een zak) Maar er is geen conflict opzich.. Ik hou het voor vandaag ff vol denk ik/hoop ik dan dan bespreek ik het thuis wel ff...
Heb me de hele zwangerschap eigenlijk heel goed gevoeld! In het begin wel moe, maar verder niet veel..! Maar sinds een paar dagen: moe en futloos.. Wil niet meer wachten.. Pff..!
ik voel me weer klote, huilbui en huilbui om alles, want niets is goed, heb nergens zin in. ik was bij me eerste heel blij, maar nu!!! mijn moeder is in de overgang dus ook chagrijnig, met haar kan ik ook niet praten, heb geen zus, geen vriendin. alleen me dochtertje van 5 is thuis en is trouwens gehandicapt, dus die kan me ook opvrolijken met liedjes zingen, oh god wat mis ik dat, een kindje die gezond is en kan praten. is dat te veel gevraagt?
ik voel me goed vandaag heb alleen wel al een paar dagen hartkloppingen toch ook een beetje onzeker ofdat er echt wel een gezond wondertje in me buikje zit
Niet goed. Nu voor de derde keer in 5 weken opgenomen. Hele pijnlijke harde buiken die doorstralen naar mijn rug, ze kwamen gister om de 1 a 2min en het ctg is paar keer tot de 80/100 gekomen. Temp iets verhoogt 37.8.. Maar wat het is ze hebben geen idee, bloed en urine is gewoon goed, ook nog bmm van 2.5 Vannacht ging t wel goed nu wordt ik wakker en meteen is de pijn erweer. Straks groeiecho omdat ze mn buik klein vinden..
@HRM: he bah...! Veel succes met de echo! Hier weer vroeg en vaak wakker, dus wel moe. Maar ik heb er wel zin in vandaag! Allemaal veel succes, plezier, geluk en gezondheid vandaag!
Ik heb goed geslapen. Om 8 uur ontbijt op bed gehad en dat heeft goed geholpen tegen de misselijkheid. Dus eerst eten, voordat je opstaat. Daarna ben ik weer in slaap gevallen tot uh... net.