Misschien een hele stomme vraag, maar kun je ook rugweeën als voorweeën hebben? Vaak als ik even gestaan heb en ik ga weer zitten, krijg ik een soort krampen in mijn rug. Dit is na een stuk of 5 pijnscheuten weer over. Heb bij mijn vorige bevalling geen rugweeën gehad, dus weet ook niet hoe het voelt.
Ik vraag me dat ook weleens af, want ik heb in mn vorige bevalling alleen maar rugweeen gehad en af en toe lijkt het dat mn voorweeen daar ook uit bestaan. Het is bij mij alleen geen kramp. Het zijn echt golven pijn
Ja, het is ook niet echt kramp, maar pijnscheuten. Dat je even niet weet hoe je moet zitten. Maar krijg je er wel een harde buik bij? Dat heb ik namelijk niet.. Maar weet ook niet of je een harde buik en rugweeën tegelijk hebt normaal gesproken.
Ja het kan wel, ik heb het anderhalve week geleden gehad, vk moest er aan te pas komen! Wist ff niet meer hoe ik het hebben moest maar ze zei dat dat voorweeen waren!
jep.. helaas kan dat ook. kan ook in buik en rug zitten.. warme kruik wil wel eens helpen of douchen en dan de straal op je rug laten vallen.. kan ook zijn dat dat te gevoelig is .. kwestie van proberen.
Hmm.. Dan ga ik maar eens onder de douche.. Heb er nu geen last van maarja, misschien komt de bevalling wel op gang Hoopte eigenlijk dat het geen voorweeën konden zijn, maar gewone weeën Ben trouwens 37 weken zwanger, dus hij mag nu wel komen..