Ik voel me ook nog niet zwanger, juist omdat ik geen kwaaltjes heb. Ik voel me niet anders dan anders. Heeeeel soms voel ik een steekje in mijn borsten maar dat stoort niet. Ik heb vrijdag de eerste echo en bezoek aan de gyn. Mag al zo vroeg ivm meficijngebruik en daarom dus extra controle.
Hi meiden. Ik heb een vraagje.. Gister op dag 20 (cyclus vorige keer was 36, zie banner)had ik bij het afvegen licht roze bloed, en vanochtend weer heel klein beetje. Er is geen maandverband of tampon voor nodig.. (sorry voor de details!) Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? Wil graag weten wat t kan zijn... Ik hoop natuurlijk een innesteling Hoor graag jullie ideeën!
Hoi Mandy, Ik denk dat je nu off topic gaat.. Het zou kunnen duiden op een innesteling, maar hoeft niet. Je kunt ook eens kijken in NOD forum, daar staan ook veel draadjes over dit onderwerpen. @andere meiden, thnx voor de reacties! Stelt me gerust!!!
@verabloembos ik denk dat als je er later op terug kijkt dat die hele eerste periode van onzekerheid juist een heel groot onderdeel is van "je zwanger voelen" !
@giegel: spannend hoor donderdag!! Houd ons op de hoogte! Het is vast goed! Ik lees het overigens pas net, had je bericht helemaal gemist... @cowgirl: hihi, ik ben benieuwd!