Hoe voel je je?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Silly, 13 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vosje

    vosje Actief lid

    25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    ja loesje ik zag het ook al :D
    spannend he

    vosje
     
  2. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    heb een raar ongi gevoel .. vol gevoel .. weeig zeg maar .. maakt me zorgen
     
  3. loesje

    loesje Bekend lid

    1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    ik vind het ook allemaal een beetje eng, soms voel ik mijn buik denk ik oh oh, of ik voel niks dan denk ik is ook niet goed, volgens mij zit ik me zelf helemaal gek te maken. voelen jullie je soms ook zo onzeker?
    of zijn dit de hormonen :(
     
  4. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    zo onzeker dat ik gewoon voel ( denk ) dat ik ongesteld ga worden .. of is dit normaal ?
     
  5. loesje

    loesje Bekend lid

    1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    dit heb ik ook hoor honderd keer gaan kijken of het zo is, maar het blijft ook lopen (afscheiding) :oops:
     
  6. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    ja man gek word je dr van moet al 300 x per dag plassen maar ook nog extra om alleen te kijken of het dr al is :(
     
  7. Mir1976

    Mir1976 Fanatiek lid

    28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi,

    Is zo hoor, had ik ook. Het gevoel dat je ongesteld moet worden, zo'n zeurderig gevoel in je onderbuik. t schijnt dat je baarmoeder gewoon aan het groeien is. Het is een soort groeipijn. Dus zolang je geen echte pijnlijke krampen krijgt die lang aanhouden en daarbij bloedverlies, is er niets aan de hand hoor! ;) Probeer gewoon te genieten, dat is t beste.... :D

    groetjes mirjam
     
  8. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    ja doe ik ook, maar klopt met ongesteldheid voel je het heel de dag door en dit zijn momenten .. ik word gewoon niet ongesteld !
     
  9. loesje

    loesje Bekend lid

    1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    probeer ook wel te genieten maar het blijft spannend :)
     
  10. Mir1976

    Mir1976 Fanatiek lid

    28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hihi, t is ook niet de bedoeling dat je ongesteld wordt :) Raar gevoel is het hè, best beangstigend soms. Maar echt hoor, dat hoort er bij.

    groetjes!
     
  11. loesje

    loesje Bekend lid

    1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    ik vind het zo prettig dat dit forum bestaat dat ik dit soort onzekerheden kan bespreken, ik voel me al een stuk beter thanx ;)
     
  12. morgen allemaal...op zich gaat het nog wel redelijk,alleen ben ik zo moe kan dag en nacht slapen...zei gister nog tegen mn vriend dat het me ff zwaar valt een werkweek van 5dgn en zwanger zijn,maar ze zeggen dat de vermoeidheid na 3mnd wel weggaat hoop ik :D en het misselijk zijn het zuur hebben niet spugen maar wel constant misselijk nie weten wat we savonds eten omdat ik nogal wisselvallig ben als ik er smiddags trek in heb en dan denk ik savonds bleahh dat ga ik nie eten :( :( maar hoort er allemaal bij...en ik drink geen koffie meer smaakt me nie meer maarja er is genoeg ander drinken...suc6 allemaal met de kwaaltjes

    liefs Prisjuh
     
  13. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Ik heb meer last van kwaaltjes dan bij mijn vorige zwangerschappen. Ik ben vaak misselijk, en altijd wagenziek ( en we hebben hier hartstikke veel rotondes :rolleyes: ) kan geen geur van gebakken vlees verdragen. Ik ben heeeel vaak heeeeel moe, ik heb nu al 2 blaasontstekingen achter de rug en 1 schimmelinfectie. Ik vind het wel genoeg, het mag nu wel weer wat minder hoor. Jaja, ik weet het, het is voor een goed doel, maar dat wil nog niet zeggen dat het prettig is. :rolleyes: . Ooooh wel lekker trouwens, even klagen ;) .


    Angelina
     
  14. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik heb nu wel last van brandende ogen, iemand ook last hiervan?
     
  15. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    Femmy, ogen ken ik niet maar wel mijn neus doet zeer met ademen, net of je heeel erg verkouden bent maar dat ben je dan niet.

    Verder veel last van akelige steken in mijn borsten en het puntje van mijn tepel is ineens wit ... zo wazig ...

    Heb net 12 uur geslapen en ben nog moe .. :(
     
  16. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hai ik had heel veel last van kwaaltjes enorm veel.
    Volgens mij bijna alles wat je maar kon krijgen tijdens je zwangerschap eerste paar maanden.

    Moe en misselijk grotendeels en nergens zin in met name studie en huishouden.

    Mijn vriend werdt er gek van .
    Net wanneer ik dacht ow de misselijkheid van de hele dag is weg , zie ik als eerste wanneer ik opsta van bed de wc echt irritant. Maar later voel ik me niet misselijk.Nu nog steeds heb ik het maar dan komt er niks uit.
    Ik heb wel telkens braak neigingen maar dan komt er niks uit echt gek.

    en de ENORME HONGER GEVOEL HEB IK NOG STEEDS OM DE 2 / 3 UUR.

    Maar ik hoop dat het klopt bij mij wat de Vk zei : dat het de eerste 3 / 4 maanden je je zo zou voelen , en niet mijn hele zwangerschap.

    kuxxxxxxxxxxxxxxxxxjes loesmari
     
  17. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Nou Loesmari dat hoop ik toch ook.
    Als ik zo 9 maanden blijf eten dan zal m'n buikje wel blijven na de bevalling.
    Hoop ook echt dat dit na 3 maanden verdwijnt.
    Had zelfs gehoopt dat m'n snoeplust zou verdwijnen als ik zwanger zou zijn (ben een echte snoepkont).
    Maar helaas ik moet het echt zelf zien te onderdrukken. Tis ook zo lekker 's-avonds bij de tv een zakkie chips; en wat denk je van die paaseitje die nu al in de winkels liggen :oops: .

    Leuk hè zwanger zijn ;) . Tja we moeten er wat voor over hebben.

    Silly
     
  18. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    De moeheid begint bij mij toe te slaan! Lig al twee avonden rond 22.30 in bed (en dat is voor mij echt vroeg) en als ik om 7.15 opsta heb ik het gevoel niet geslapen te hebben!

    Honger heb ik ook nog steeds.

    Kortom ik eet als een paard en slaap als een os!

    Pim
     
  19. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Nou mijn eetlust is helemaal weg hoef maar wat te eten of ik hang boven een emmer niet echt fijn maar ja je weet waar je het voor doet denk ik dan maar dan gaat het het wel weer :D groetjes jacoba
     
  20. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Ik mag niet echt klagen met de zwangerschap. Heb wel wat kwaaltjes.

    Voel me niet echt anders. Ben eerder moe en kan ik sjachie van worden dat ik dan niet kan doen wat ik wil.

    S'avond blaas ik op, thuis op de bank in makkelijke kleding, niks aan de hand maar als ik ergens ben heb ik wel last van en voel ik me niet zo op mijn gemak als voorheen.

    Heb een droge huid, maskers verdwijnen helemaal

    En heel vreemd, als ik ga liggen, beweegt mijn rechterbovenbeen (buitenkant) net het gevoel van een voet die wakker wordt. kriebelt heel erg. Hebben meer dit?

    gr. cassandra
     

Deel Deze Pagina