Hoe voel je je?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Silly, 13 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Da's ook niet fijn als eten je tegen staat, Jacoba

    Ik vraag me nu echt af of ik bijvoorbeeld bij het avondeten moet toegeven aan mijn honger en een paar keer kan opscheppen, of dat ik me in moet houden. Zou ik echt al die voedingsstoffen nodig hebben of halen mijn hormonen een truc uit?

    Pim
     
  2. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik voel me nu momenteel wel beter eigenlijk..
    Ben in het begin erg misselijk geweest..kon echt niets eten..en vooral ook heel moe en lui..
    moe ben ik nog steeds wel..maar niet zo erg als eerst..luiheid blijft nog wel overheersen..
    Heb veel trek in lekkere dingen roep eigenlijk al vanaf het begin van mijn zwangerschap dat ik zo trek heb ik van alles en nog wat maar dat alles en nog wat is alleen in nederland te verkrijgen en aangezien ik daar niet meer woon..hehe was dat moeilijk..
    Maar ik ben nu lekker 2 weekjes hier..en ik eet me helemaal vol :D

    Verder is mijn smaak heel erg veranderd..dingen die ik altijd heel lekker vond..vind ik nu niet meer lekker..
    eten koken heb ik niet veel zin in..weet ook moeilijk steeds wat ik moet maken omdat ik er geen trek in heb. Heb vooral geen trek in lekkere dingen.
    verder ruik ik ook heel goed..wat eigenlijk best negatief is..want ik vind mijn man dus stinken en wil hem het liefst niet te dicht in mijn buurt hebben..

    De fantasie over dat zwanger zijn wel heel romantisch moet zijn..is dus in het water gevallen..
    Ik vind het tot nu toe een flinke domper op mijn huwelijk..
    Ik verwaarloos mijn man echt hehe..
    En ik hoop echt dat dat snel over gaat want begin echt medelijden met hem te krijgen..
    Hij voelt zich niet echt geliefd :)
     
  3. vosje

    vosje Actief lid

    25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Hoi hoi, dat vermoeide heb ik ook, en niet zo'n klein beetje :(
    Ik werk in ploegen, dus moet nu weer om 2 uur beginnen.
    Maar ja dan heb ik het eigenlijk al weer gehad.
    Op mijn werk kan ik niet zomaar gaan zitten, en vertellen doe ik het nog niet. ( eerst mijn ouders )
    Borsten worden steeds gevoeliger, en ben een beetje misselijk.
    Wisten jullie ook dat je tijdens de zwangerschap nog meer moet drinken als anders :(:
    Dus normaal drink je ongeveer 1 1/2 tot 2 liter, nu moet je nog een 1/2 liter meer drinken. Vanwegen het aanmaken van het vruchtwater.
    Ik dronk te weinig, vandaar dat ik veel last had van droge handen ( huid )
    En ogen, lipen enz.
    Het lichaam moet toch ergens vocht vandaan halen.

    groetjes vosje
     
  4. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    hoi pim gewoon eten wat je opkan maar zou niet door gaan eten anders krijg je er s"nachts zoveel last van had ik tenminste wel bij mijn vorige zwangerschap :D groetjes jacoba
     
  5. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Vosje bedankt voor de tip, ik heb een zeer droge huid en ben een zeer slechte drinker. Ik zal meer water gaan drinken, mischien dat mijn huid dan ook opknapt

    gr. cassandra
     
  6. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb ook een vreselijke droge huid..komt dat omdat ik te weinig drink? jeetje joh..
    ik dacht dat ik toch vrij goed dronk..
    Maakt het uit wat je drinkt?
     
  7. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Heb ik ook, een hele droge huid. Volgens mij drink ik echt heel veel, juist omdat ik tijdens deze zwangerschap al 2 blaasontstekingen heb gehad. Als ik nog meer moet drinken, sla ik mijn tent op in de w.c. 8) . Ik ben trouwens vaak duizelig, misschien moet ik mijn ijzer een keer laten prikken.



    Angelina
     
  8. Niet meer actief

    Ik zie staan onderaan je naam dat dit je 9de zwangerschap is? Heb je al 8 kinderen dan?

    Petje af! :)
     
  9. Just

    Just Lid

    16 nov 2005
    20
    0
    0
    Bij mij:

    -gevoelige tepels
    -veel pijn in onderbuik, trekt samen lijkt wel
    -veel honger en veel zin in kip van kfc :rolleyes:
    -geen misselijkheid nog
    -sneller moe dan normaal
    -emotioneler dan normaal
    -heeel vaak plassen
     
  10. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik ben op het momen echt enorm moe. Kan me met moeite m'n bed uitslepen 's ochtends, een dag werken houd ik met moeite vol en dan lig ik 's avonds na het eten al weer uitgeteld op de bank. Bleh!!

    Hopelijk gaat dit snel weer over, want ik vind er niets aan! Ben normaal iemand die niet stil kan zitten en altijd wel ergens mee bezig is.

    Pim
     

Deel Deze Pagina