Hoi, Ik ben 6 maanden zwanger en er komt vocht uit mijn borsten, waarom komt het zo vroeg is dit normaal en wanneer komt er melk uit? Groetjes, ANGEL24
Ik weet van mijn vk dat t normaal is, wrm en OF het zo vroeg is heb ik geen idee van...zou kunnen dat dit bij iedereen verschilt, maar als ik terugdenk had ik het met 6 maanden ook al wel hoor dat doorzichtige. Erg vroeg is t geloof ik niet met 6 maanden.....maar nogmaals: zeker weten doe ik t niet! Melk komt er geloof ik tegen t einde aan pas uit of nadat je bevallen bent. Je krijgt vast reacties van meiden die t beter weten/meer van weten of iig de juiste info voor je hebben Ik zou me geen zorgen maken, klinkt niet als iets ergs of geks ofzow Fijne zwangerschap nog meid! -x-
dat is helemaal niet erg.. ik had het met 6 maanden zo erg dat ik al van zo'n pads in mijn bh moest dragen... nu tegen het eind aan komt er pas wit spul uit.. dus je hoeft je nergens zorgen over te maken
Ik heb het ook een keertje gehad toen ik 6 maanden was. Daarna niet meer. Het is niet erg volgens mij. Teken dat ze aan het werk gaan
hallo, ik ben 19 weken zwanger en ik heb nu al last van doorzichtig/ wit achtig vocht uit mijn borsten dit is mijn 2e zwangerschap en bij de eerste niet gehad maar het is niets ergs hoor als je borst voeding wilt geven is het alleen al prettig dat het goed al op gang komt liefs
Ik had het deze zwangerschap voor 20 weken al, dat mijn borsten als afscheiding hadden. Eerst is het wat ja, troebelig spul, nu is het al echt gelig. Niets om je zorgen over te maken, alleen maar mooi weet je iig dat je borsten werken!
Het is normaal begreep ik van mijn VK, zeker zolang het maar doorzichtig of wittig is (geen bloed ofzo). Tja je lichaam is zich nu eenmaal aan het voorbereiden. Het is niets anders dan beetje "oefenen" voor het echte werk. Echte melk komt volgens mij pas na de bevalling hoor.
Heb het vanaf een week of 16, het kan geen kwaad. De een heeft het heel vroeg (of later in de zwangerschap) en de ander helemaal niet. Ik dacht zelf dat het wat zei over het op gang komen van borstvoeding, maar het blijkt dat het niets zegt over hoe en of de borstvoeding na de bevalling op gang komt. Het is niets om je zorgen over te maken, maar vervelend is het wel (tenminste dat vind ik).
bij alle twee de zwangerschap lek ik vanaf 18 weken Ik vind dit alleen maar vervelend, het zegt niks over de bv straks
Ja, dat is normaal. Het begint meestal rond de 5de maand (bij mij dan toch). De melk zelf is meestal na de bevalling, vlak erna of een paar daagjes later.
Hoi, Nu komt er echt wit uit wanneer ik beetje knijp in mijn borsten, maar heel klein beetje kan het na een bepaalde tijd vanzelf uitkomen? Ik had maat 75c in het begin nu heb ik 95d worden mijn borsten nog groter? Groetjes, ANGEL24