hoi hoi Nou voel me niet goed vandaag. Gister te veel in huis gedaan. Last van me rug en buik. Klein rondje met de hond lopen doet al zeer. Vind het zoooooow moeilijk om rustig aan te doen als ik energie heb voor 2. maar de volgende dag krijg ik gelijk straf want dan kan ik niks wheeeee. Maar gelukkig voel ik de kleine af en toe lekker bezig wezen hihi
Hoi Tik tak toetje.. Je moet wel rustig aan doen he!!! Vandaag nog een kutdag.. ik heb buikpijn als of ik ongesteld word, niet zo heftg maar wel krampjes, en bruin bloedverlies.. Ik ben optimistisch dit keer! Gister erg veel stres gehad dus ik hoop dat het een nasleep is daarvan!
Dames helaas... Gisteren veel buikpijn en ineens heel veel bloedverlies met flinke proppen.. Ik denk dat het weer foute boel is..
ben vandaag nerveus moet vandaag voor controlle naar de gyn omdat ik erge last heb van exteme buikpijntjes... dus spannend
voel me al paar dagen niet echt lekker in me vel zitten slaap al 5 dagen slecht waarvan 2 nachten helemaal niet geslapen... en door die nachten niet slapen moet ik janken dus dan krijg ik ook weer pijn aan me ogen... heb heel wat zwangerschaps kwaaltjes nu... heb slijmverlies, hogebloeddruk, dikke voeten benen handen, slapende handen dat na me schouders trek, rugweeen pfff en zo ken ik nog wel ff doorgaan... met andere woorden ben gewoon op en van mij mag die komen....