Moe! Onze zoon had vannacht last van zijn zonnesteek met oververhittings klachten. Vanmorgen weer vrolijk naar mijn kraamgezin. Maar ben nu echt KAPOT!
Kind 2 is net beter na buikgriep, kind 1 heeft nu buikgriep, nr 3 ofwel minibaby spuugt ook wat en heeft last van slijm. Ik een beginnend borstontsteking en het is warm. Vanavond vroeg naar bed morgen is er weer een dag.
Ik ben een echoput haha Genant gevoel ook haha, ik had de wc deur open terwijl ik voor tigste keer leegliep om junior in de gaten te kunnen houden. Zag ik opeens mijn vader. Hai pap!
Ik ben wel blij dat het weekend is, even niet werken Alleen wel hoofdpijn en al de hele week ontzettend moe, als het even kan slaap ik in de middag steeds een uurtje.. geen idee waar het vandaan komt, in de avond lig ik er ook optijd in en slaap ook erg goed s’nachts, hopelijk trekt het snel weer wat bij. Ben bijna geneigd nu mn bed ook in te duiken maar nog even uurtje of 1,5/2 volhouden want tis wel erg vroeg nu
Hier werd het eind van de middag nog lekker zonnig. Was ook vrij Maarja volgende keer beter. Vandaag voel ik me mwah. Ben bekend met stemmingswisselingen en vandaag was weer zo'n Kak dag
Heel erg moe vandaag. Ik heb het het afgelopen half jaar veel te druk gehad en dat begint zijn tol te eisen. Mijn lijf wilde vandaag voor het eerst echt bijna niet meer. Alsof ik een marathon gelopen had en m'n benen me niet meer konden dragen. Weekend komt op precies het goede moment. Nog even volhouden en dan is het vakantie.......
Ik voel me moe combinatie hooikoorts & warmte. Maar ik mag niet klagen als ik andere posts zo lees. @ikkie97 Ik heb weer wat geleerd, dank je wel. Ik was zo verbaasd over de spelling van het woord sacherijnig maar het bestaat dus echt ik had er nog nooit van gehoord
Heerlijk ik heb 3 weken vakantie!! Alleen nu begin ik de inpak stress wel te voelen. Alle was moet weg zijn en het huis schoon voordat we vertrekken. En dan nog alles inpakken natuurlijk.
Herkenbaar, maar da's stress met een goed einde. Waar ga je heen? Heerlijk het vooruitzicht om er tussenuit te gaan. Geniet ervan.