hoe voeld dat

Discussion in 'Zwangerschap' started by droepie, Jun 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. droepie

droepie Actief lid

Jun 3, 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen

even een vraagje ik heb het idee dat me beeb probeert te draaien ze ligt in stuit. kan je daar ziek van zijn.?
    heb de hele nacht hoofdpijn gehad tintelende vingers maar ook soort buikpijn boven in misselijk en voel me gewoon niet happy
    kan dat zijn omdat ze draait? zou wel fijn zijn

2. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Oei dat zijn symptomen van zwangerschapsvergiftiging. Hoe voel je je nu? Anders ff bellen hoor!

3. Veer85

Veer85 Actief lid

Feb 15, 2012
    124
    0
    0
    Zodra ik harde buiken krijg word ik er ook misselijk bij. Ik heb afgelopen week ook buikpijn gehad waarbij ik mij misselijk voelde en de baby was inderdaad gedraaid (nu maar hopen dat dat zo blijft).

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Voel je je nog altijd zo?
    Zou ik ook zeker even gaan bellen!
    Je hebt meerdere symptomen voor zw vergiftiging.
    Beter een keer voor niets bellen toch...

Je kan ook best behoorlijk beroerd zijn als de kleine tegen je maag duwt, maar daar krijg je denk ik, geen tintelende vingers of hoofdpijn van..

Zou toch maar even gaan bellen meis..

5. droepie

droepie Actief lid

Jun 3, 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voel me nu wel iets beter maar nog wel pijn in me buik boven in rechts en hoofdpijn tintelende vinger heb ik nu niet meer. En het probleem is ben een weekend bij me ouders. Een uur rijden vanaf me eigen woonplaats dus dan zou ik naar de huisartsenpost hier moeten ik weet niet zo goed wat ik moet

6. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Anders ff je eigen vk bellen om je klachten te overleggen. Zij kan inschatten of het nodig is om naar de hap te gaan. Die pijn rechts boven in je buik en hoofdpijn kunnen namelijk ook van zwangerschapsvergiftiging zijn.

Wat ik nog weet van toen mijn zoontje draaide van stuit naar hoofdligging, was dat het even goed pijnlijk was omdat hij zich overal tegen afzette. Werd er ook even vies beroerd van, maar dat was wel vrij snel over daarna.

7. Theertje

Theertje Bekend lid

Jan 26, 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Ik zou toch ook even gaan bellen .
    Er zijn te veel signalen richting zwangerschapsvergiftiging.

8. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,300
    2,566
    113
    zou zeker bellen

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik zou inderdaad even bellen..

Toen mijn zoontje in stuit lag, heeft de vlk me gewaarschuwd dat als hij nog zou gaat draaien, ik wel zou bellen met buikpijn.
    Toch is hij met ruim 37 weken uit zichzelf gedraaid en echt aanhoudende buikpijn heb ik er niet van gehad.
    Hij was super actief en heeft me zowat uit elkaar gereten..

10. droepie

droepie Actief lid

Jun 3, 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    geloof dat ze probeerd te draaien lijkt wel of me buik uit elkaar klapt hoofdpijn en misselijk heid is nu ook weg dus kijk het denk nog even aan

11. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hoe gaat het nu? Heb je al het idee dat ze gedraaid is?

12. droepie

droepie Actief lid

Jun 3, 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ze ligt volgens mij nog steeds met der hoofdje boven. Maar nog steeds pijn. Ga zo naar huis rijden met partner en dan denk toch de vk bellen. Al is alles weg alleen de pijn/kramp boven in me buik

13. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Heel slim dat je toch ff gaat bellen. Zou ook zeker benoemen welke klachten je nog meer hebt gehad. Baat het niet, dan schaadt het niet!
    En hopelijk gaat je meisje uit zichzelf nog draaien!

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mijn moeder vertelde dat ik 38 jaar geleden ook in stuit heb gelegen, tot ongeveer 36 week geloof ik. Ze is een dag heel erg beroerd geweest, veel harde buiken en wee-achtige pijnen..... wat bleek... ik was die dag dus in de juiste positie gedraaid :D
    Dus ja, je kunt er evt knap beroerd van zijn.

Maar die hoofdpijn en tintelende vingers en die pijn boven in je buik.... dat kan idd ook duiden op zwangerschapsvergiftiging.

15. rommel

rommel Lid

Feb 23, 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo
    ik ben nu 25 weken zwanger en heb ook hoofdpijn tinteling in de vingers misselijk (vanmorgen zelfs overgeven) strak gevoel boven in de buik, moe moe moe
    en vorige week eiwit in urine morgen krijg ik de uitslag!

16. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ rommel, met die klachten zou ik niet langer wachten en direct je vk/gyn bellen!! Zeker als er vorige week al eiwit in je urine zat. Hoe hoog was je bloeddruk toen? Wat voor uitslag verwacht je morgen?

17. droepie

droepie Actief lid

Jun 3, 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rommel ik zou zeker je vk bellen dit is niet goed hoor volgens mij

18. rommel

rommel Lid

Feb 23, 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn bloeddruk schommelt tussen 120-65 en 112/75 dus niet erg hoog
    ik heb geen idee wat ik morgen verwacht
    maar de huisarts zegt ook zolang je bloeddruk niet hoog is kan je niks doen als rust houden
    dit is mijn derde zwangerschap en heb dit nog nooit gehad en vind het heel eng
    ik ga zo even bellen

19. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Is je onderdruk wel flink gestegen ten opzichte van de metingen in het begin van je zwangerschap? Groot gelijk dat je gaat bellen! Word je begeleid door de huisarts?

Share This Page