Hoe voelt het als baby is ingedaald?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door scooby26, 24 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scooby26

scooby26 Actief lid

27 nov 2011
    390
    0
    0
    Sittard
    Hoi hoi lieve forum lady's

Ik ben 35 weken in verwachting, een weekje voorruit gezet door de vk dus 35 a 36 weken nu.. Het is mijn eerste zwangerschap. Nu heb ik volgende week een liggingsecho. Ik vraag me af hoe het voelt als de baby is ingedaald. Ik heb ook niet echt iets gevoeld of tekens dat ze aan het indalen is, tenminste weet ook niet hoe het zou moeten voelen.
    Heb soms weleens wat steekjes beneden. En voel de beeb ook best wel laag soms de hik soms bewegingen enzo. Weet wel dat ze met dr hoofdje beneden ligt al best lang. Ook voel ik de schopjes ong 10 cm boven mn navel en daarbeneden..
    Nu vraag ik me af hoe het bij jullie aanvoelt of heeft aagevoeld dat de baby al is/was ingedaald? Wat voel je dan of hoe merk je het?
    Ben er namelijk wel heel benieuwd na als ze al ingedaald is.
    Hopelijk hebben jullie wat advies over hoe het zou aanvoelen!

Bedankt alvast lady's
    Gr Scooby26

2. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    bij mij deed het vreselijk veel pijn... aan me endeldarm (thans, dat denk ik dat het dat was) steekjes inderdaad maar heeel vel bij mij

ze wilde bij mij ook niet al te graag indalen. soms voelde de vk wel dat ze was ingedaald. maar de keer erop weer was ze er weer uit.
    volgens mij daalde ze bij mij in tijdens de bevalling..

3. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik kon niet meer lopen van de pijn. Bij m'n schaambeen hele felle steken, druk op m'n lies, en m'n buik hing lager. De dag erna had ik controle en hij bleek ingedaald.

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik heb er helemaal niks van gemerkt :)

5. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Bij mijn oudste voelde het echt als een bal tussen mijn benen erg raar.

6. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    niks van gemerkt! de 1e lag met 31 weken ingedaald en de 2e pas tijdens de bevalling. geen verschil gemerkt hoor!

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ben er drie nachten achter elkaar wakker van geweest. Van de erge pijnlijke stekende krampen aan mijn schaambotje...
    Zo erg dat de tranen in mijn ogen schoten.

8. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het enige dat ik ervan merkte was dat mijn buik wat lager zat

9. ninaroos

ninaroos Lid

17 apr 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet sinds hij/zij ingedaald is nóg vaker naar de wc, verder vind ik het moeilijk om langere tijd rechtop (heupen hoek 90gr) te zitten. Dat geeft wat vervelende druk op onderbuik.

10. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik heb er helemaal niks van gemerkt (baby is nu zo'n weekje of 2 al ingedaald).

11. scooby26

scooby26 Actief lid

27 nov 2011
    390
    0
    0
    Sittard
    Bedankt voor de reacties.
    Ik denk dat ze al best ingedaald zou kunnen zijn, heb wel beetje hetzelfde als jullie omschrijven! Vaker na de wc, als ik lig op mn zij voelt wel een beetje bollig tussen mn liezen, verder niet echt pijn soms wat gevoelge steekjes onderin.
    Ik zal er woensdag wel achterkomen tijdens de liggingsecho :)
    Ben erg benieuwd als ze ingedaald of niet hihi...
    Gr

Deel Deze Pagina