Ik vond het lekker. Moest alleen wennen aan die slape buik. Gelukkig mag ik mijn schuine buikspier al weer voorzichtig op bed trainen... En ik heb meteen nacht 1 op mijn buik geslapen! HEERLIJK! Nee mis mijn buik dus niet!
Ik vond het heel gek, mijn buik was gelijk plat en nu zag ik pas dat ik tijdens mijn zwangerschap afgevallen was. Je zag mijn ribben zitten. Nu had ik niet zo`n enorme buik dus mijn huid was niet slap.
Toen ik voor het eerst weer opstond zonder buik viel ik flauw. Ik moest geholpen worden met douchen en afdrogen/ aankleden etc. Gelukkig was ik in een ziekenhuis en werd ik verzorgd door maar liefst 3 lieve verpleegsters. Na een nachtje slapen was ik wel weer fit genoeg om alles zelf te doen en vond ik het fijn dat mijn buik weer plat was. Beetje slap wel, maar wel plat.
Ik heb mijn buik geen moment gemist tot nu toe... kijk elke dag trots in de spiegel hoe hij langzaam weer zijn oude platte vorm aanneemt... kan niet wachten tot ik weer m'n wasbordje terug mag gaan kweken. .
ik vond het in het begin best wel "vreemd' en raar, en miste mijn buik ook best wel, nu ik veel complimentjes van andere heb gehad dat ik er "zo goed uitzie" (ben van 70 naar 63 gegaan) vindt ik het wel "lekker" eerlijk gezegd en mis het nu ook niet meer zo.... ben lange tijd niet zo "dun" geweest dus nee op dit moment mis ik het niet meer...
ja de kleine meid heeft al die tijd alles van mij "opgegeten" ik ben eerst veel afgevallen ruim 5,5 kilo..om vervolgens over de gehele zwangerschap maar 800 gram aan te komen, en alles plus nog extra ben ik na de bevalling kwijtgeraakt, en ik moet bekennen wat ik al zei, vindt het nu ook wel wat hebben hoor zo'n lekker plat buikie... kan nu weer broeken aan die ik voor de zwangerschap al lang niet meer aan kon, maar waarvan ik het zonde vond om ze weg te doen of weg te gooien....