Bevallings-cadeau

Discussie in 'De bevalling' gestart door Gitster, 7 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ben gewoon fftjes benieuwd wie er van z'n vent een bevallingscadeau heeft gekregen (en zoja, wat??)

Grootste cadeau is uiteraard een gezonde mini, maar hier in de omgeving gebeurt het erg veel....Dus ben gewoon benieuwd :)

2. tuc

tuc Niet meer actief

bij de oudste heb ik kaartjes gekregen voor de musical dirty dancing

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Een bordje voor bij de deur met alle 3 onze namen.. Vond het een beetje een raar cadeau, maar hij had er zo z'n best op gedaan en er over nagedacht dat ik het toch een 'mooi' symbolisch cadeau vond..

4. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant

Haha moet lachen nu

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

eerste: een horloge van baum & mercier
    tweede: een vintage diamanten ring

Werpgoud noemen ze dit ook wel

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    bij de eerste een armband met bedeltjes en een jongenshoofd met naam en geboortedatum gegraveerd.

bij de 2e een gouden ring

7. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hier is het andersom gegaan.
    Ik heb een kado voor mijn vriend gekocht maar ik heb niks gehad haha.
    Ik vind het wel een beetje jammer maar hij is gewoon absoluut niet goed in dat soort dingen en bedoeld het niet verkeerd. :)

8. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    :D
    Wat had je gegeven dan?

9. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Een hele grote knuffelhond en chocolaatjes in de vorm van ooievaars. Ik kreeg er ook nog twee kleine zilveren schoentjes bij waarin ik bij de ene een eerste haarlok en bij de tweede haar tandjes in kan doen.

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Niets! Nog geen bosje bloemen!
    Vond en vind ik wel jammer.

Ik had een kraammand voor hem gemaakt. Ga ik nu toch maar weer doen ondanks dat ik ook denk dat ik ook deze keer niks van hem zal krijgen.

11. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Een flesje wijn..omdat het "weer mocht". Ach..klein gebaar, vond het prima :)

12. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Niets.. Wij zijn niet zo van de kadootjes.. Als we iets willen hebben kopen we het gewoon. Soms wel jammer en vooral niet romantisch :(

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    bij de eerste een enorme bos bloemen en een mama mok. mijn man is een beetje sociaal beperkt en ik had het hem dan ook ingefluisterd. En nog moest ik janken!!:)

Bij de tweede vast ook bloemen? en allemaal lekkere dingen..
    En heb ik zelf een werpsieraad;) uitgezocht en trots verteld dat ik die van hem heb.

Nu heeft hij zelf al bedacht dat mijn hangertje dadelijk niet meer klopt dus ik verwacht nu weer een verwijzing naar de juwelier!

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    niets gehad, maar mijn man is meer van de spontane cadeautjes.

Zo kwam hij een week geleden thuis met een nieuw horloge omdat ik had laten vallen dat de oude wel heel erg oud werd (ruim 6 jaar om). En het mij wel handig leek om er 1 te hebben met lichtgevende wijzers/nummers, zodat ik snachts makkelijk kon zien (nou ja gokken) hoe laat het is zonder eerst mijn bril te moeten pakken en opzetten.

15. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik had hem een luxe scheerapparaat gegeven, was niet goedkoop.

Maar ik bedenk me net iets! In het ziekenhuis verkochten ze die cellofaan ballonnen? Ze hadden een mega grote ooievaar en ik had al eens aangegeven dat ik echt hoopte dat iemand die op bezoek kwam die zou kopen.

Kwamen we thuis uit het ziekenhuis, hangt dat ding daar in de lucht! Ik heb echt gejankt, dagen later ook nog. Vond het zo lief dat hij eraan gedacht had! Betekende echt veel voor me.

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Niets. Vind het ook niet nodig. Heb wel van mijn schoonmoeder een armband met een bedeltje gekregen waar ik bedeltjes bij kan vragen met speciale gelegenheden.

Had wel graag een ballon gewild maar alles ging zo snel en waren zo snel weer thuis dat hij daar niet aan heeft gedacht al sjouwend met de maxi-cosi met baby en koffer naar de auto.

17. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    hoeft ook niet altijd duur te zijn inderdaad....zo'n ballon is echt heeeeel schattig.
    En vind het ook wel erg leuk om mn vent iets te geven...Moet ik alleen wel opschieten, loop al 3 dagen over tijd....:$

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hier een mama hanger met ketting gekregen. Erg leuk!

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Niets... Ik vind t eerlijk gezegd stiekem toch wel jammer dat hij daar niet over na heeft gedacht. Hij is juist wel van de lieve dingen. Maar goed, hij houdt van me, wat wil ik nog meer?! (Behalve met m trouwen, maar dan moet ik wel eerst gevraagd worden!!)

Ik heb hem trouwens wel wat gegeven: kaartjes voor Jason Mraz. J was 5 maanden toen Jason Mraz om de ziggodome stond.

20. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    gouden ring met 2 briljanten en 3 saffieren. en daar de naam en datum van onze zoon in.
    nu heb ik al een geurtje gekregen en gaan we.de naam en.datum van tweede zoon bij in de ring.zetten. en symboliseert de.briljantjes onze zonen. of de drie.blauwe.saffieren.mijn mannen.........hihihi

Deel Deze Pagina