Hoe voelde de innesteling bij jullie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MijnRobijn, 28 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MijnRobijn

28 jun 2016
    78
    16
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag geloof ik de innesteling gevoeld. Ik kreeg ergen buikkrampen (zoals een ongesteldheid maar dan scherpere pijn ipv echte krampen) en lage scherpe rugpijn. Het duurde een paar uur en in die tijd heb ik echt even moeten rusten omdat het gewoon zo’n zeer deed. Dit ken ik niet van bij mijn dochter. Ik zit nu 7 of 8 dpo.
    Wie herkent dit? wanneer kan je testen na een innesteling?

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.637
    27.293
    113
    Vrouw
    Niets gevoeld en ben 4 keer zwanger geraakt.
    Qua testen ;2 dagen na innesteling

3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.262
    8.710
    113
    Vrouw
    Vorig jaar een steekje gevoeld bij baarmoeder. Was na 2 minuten ook weer weg. Of het de innesteling was? Geen idee. Dit jaar helemaal niks gemerkt van innesteling. Als het de innesteling was kun je dat over 2 dagen op een test zien.

4. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    9 iui gehad. Altijd krampjes. Niet zwanger (op mn bbz na). 1 ivf terugplaatsing. Dezelfde krampjes. Wel zwanger. Oh en die krampjes had ik ook in cyclussen zonder iui, en aangezien ik zonder ivf/iui echt niet zwanger kon worden betekenden die krampjes dus niks.

Wat je voelt kan een innesteling zijn. Het kan ook niks zijn. Goed verhaal, lekker kort he:roflmao:

Chechi vindt dit leuk.
  5. MammaSannie1987

MammaSannie1987 Actief lid

14 nov 2017
    274
    160
    43
    Vrouw
    Ik voelde ongeveer 2 dagen menstruatiekrampjes met een soort steekjes erdoor heen en dag erna licht positieve test op 9 dpo

6. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.366
    21.744
    113
    Ik heb nooit iets gevoeld.

7. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Ik had in de avond krampen, en daarna schoot het in m'n schouders en moest ik een paracetamol pakken. Heel raar, had het idee dat m'n darmen aan het herschikken waren en dat m'n lichaam even niet wist wat te doen. Dag daarna schaduwlijntje en die dag daarna werd het al iets duidelijker.

8. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    En, al getest? ;)
    Ik heb niks gevoeld van de innesteling. Al hoewel, het is twijfelachtig omdat ik wel op 10DPO dacht dat ik ongesteld ging worden, menstruatiekrampjes. En 12DPO had ik een positieve test:rolleyes:

PrinsjeD vindt dit leuk.
  9. Summer18

Summer18 Actief lid

28 mrt 2018
    153
    77
    28
    Vrouw
    Flinke pijnscheut van een paar seconden met daarna licht bloedverlies. Bij deze zwangerschap niets bijzonders gevoeld.

10. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.269
    5.870
    113
    Vrouw
    4x zwanger geweest en 1 keer de innesteling gevoeld. een scherpe steek/pijnscheut van 1-2 minuten. Daarna niks meer. 2 dagen later testte ik positief.

11. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

1 aug 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Ik hing over de pot omdat ik zoveel pijn had (kramp) (maar ik word snel misselijk als ik pijn heb :roflmao:). Bij mij dus heel erge steek/kramp in mn buik 's nachts die een paar minuten aanhield. Verder geen symptomen. Was ongeveer 9 dagen na mijn eisprong dacht ik

12. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hier niks gevoelt. Ik had alleen bloedverlies voor 1 dag. Daarna weer complete witte afscheiding

13. RLSD

RLSD Niet meer actief

Ik heb er niks van gevoeld bij beide zwangerschappen.

Heb je inmiddels al getest?

14. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik ben ook benieuwd! :D

15. Appeltje

Appeltje Actief lid

4 aug 2016
    126
    122
    43
    Volgens mij voelde ik net mn innestelling.
    begon met lichte krampen paar seconden. Paar keer steken wat weg ging en dan voelde ik tussendoor beetje pijn en weer steken. En ineens was het weg en geen pijn meer.

ik lag gewoon op de bank achter laptop.

16. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Ik vind het altijd zo bijzonder dat dames dan zeggen: ik heb het gevoeld. Hoe weet je dat nou zo zeker? Na je eisprong gebeurt er zoveel in je lijf! Ik voelde elke maand van alles. Ook zonder IUI/IVF. En zonder behandeling kan ik echt niet zwanger worden van mijn partner. In de wachtweken vlak voordat bleek dat ik zwanger was voelde ik precies hetzelfde als bij andere rondes.

Mikun, GroeneBomen, RoGiJuLi en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ik heb het gevoeld, het was een korte maar best scherpe steek. Na 3 jaar proberen en nooit een positieve zw test te hebben gehad wist ik meteen dat het raak was, ik wist het gewoon. Zelfs na zo’n onzekere tijd was ik meteen zeker van mijn stuk en 3 dagen later inderdaad voor het eerst een positieve test. Ik heb nadien ook heel lang kleine kriebel steekjes blijven voelen op diezelfde plek. Ook de placenta zat daar gesitueerd dus dat was voor mij wel een extra bevestiging dat het weldegelijk de innesteling was die ik voelde.

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.041
    17.010
    113
    Alle drie de keer niets merkbaar van gevoeld. Althans; niets gevoeld wat ik niet ook voelde in rondes dat het niet raak was.

Eens met @Lisa280887: je kan toch ook nooit weten of iets wat je voelde de innesteling was? Je zou van alles kunnen voelen.

Mikun, Zulema en Lisa280887 vinden dit leuk.
  19. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    @Lisa280887 en @Sado ieder lijf is anders. Ik heb ook heel lang te horen gekregen zelfs door de gynaecoloog dat het niet mogelijk was dat ik mijn eisprong voelde. Achteraf bleek de gyn dus ongelijk te hebben.. ik spreek voor mezelf wanneer ik zeg dat ik over het algemeen een overgevoelig lijf blijk te hebben. Verder is ook niet iedere cyclus hetzelfde, de 1e keer heb ik meer pijn bij ovulatie dan de andere of is het duidelijker dan de andere keer (ook afhankelijk van of hij links of rechts komt). De ene keer zonder ovulatie bloeding, de andere keer gepaard met licht bloedverlies en soms met een paar dagen best wat bloedverlies.
    Dit terwijl de meeste andere vrouwen totaal niets merken van hun ovulatie. Maw ieder lijf is anders en het is niet omdat de 1e vrouw het niet kan voelen dat het meteen onmogelijk is bij de andere vrouw.

Nola26 vindt dit leuk.
  20. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Als je een gyn hebt die beweert dat je niks voelt van je ovulatie, zou ik een andere gyn zoeken.

Het klopt dat je je eisprong zelf niet voelt. Je voelt doorgaans de laatste groeispurt van je follikel waarin je eitje zit. Verder hoef je mij echt niet uit te leggen dat ieder lijf anders is hoor... of je te verdedigen. Ik heb zelf lang genoeg in de mmm gelopen om te weten hoe alles zit :) Ik zeg dan ook niet dat omdat de ene de innesteling niet voelt, het bij de ander niet mogelijk is. Ik zeg wel dat ik bijzonder vind dat iemand dan zeker weet dat het dat is. Je voelt zoveel na je eisprong. Misschien is die ene steek wel iets anders en heb je je innesteling zelf niet gevoeld. Dat weet je toch nooit zeker?

Deel Deze Pagina