5 dagen na NOD, test negatief?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door noukie 1992, 11 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Dames,

Ik moest 06/03 ongi worden, maar nu vandaag 11/03 (5 dagen over tijd) nog steeds geen ongi.
    Ik heb gistere avond mijn eerste testje gewaagd (deze cyclus), omdat ik ondertussen al niet meer durf te testen..
    Helaas, deze gaf negatief aan. :(:(
    Ik wordt gek van onzekerheid, ik ben al wel eens 1 dag later geweest, maar nu is het al bijna een week en mijn test geeft niet zwanger aan. (kruidvat test 2 voor 5 euro)

Ik voel mijn ongi er in de verste verte nog niet aan komen.
    Heb mijn vorige cyclussen steeds ontzettend veel symptomen gehad, maar toen werd ik steeds tijdig en netjes ongi..

Maar nu voel ik zo goed als niets..
    -mijn darmen rommelen wel hevig
    -af en toe wat licht in mijn hoofd met hoofdpijn
    -lichte steekjes / prikkels in mijn onderbuik

Maar dat komt dan misschien weer door de onzekerheid.:(

Zijn er nog vrouwen die na hun NOD negatief testte, maar later toch zwanger bleken te zijn?

2. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Ik lees mee, zie mijn banner!
    Alleen vanaf zondag bruine afscheiding.
    pff... en maandag laatste negatieve test!

3. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Hi Suzies,

In de tussentijd niet meer getest dan na maandag ?
    Ik hoop dat we dit beide positief kunnen afsluiten.

Ben je wel vaker laat of niet?

4. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat spannend meiden!
    Ik heb wel een positief verhaal voor jullie, om de moed erin te houden :D
    Ik heb 3x getest en pas een week na nod testte ik positief.
    Eerste keer op nod, was negatief.
    Daarna drie dagen later, weer negatief.
    Precies een week later testte ik licht positief (ik was al een jaar bezig en zeer verrast).
    Waarschijnlijk was mijn eisprong iets later en wellicht de innesteling ook. De uitgerekende datum was dan ook later dan ik dacht, ik bleek minder ver dan ik dacht.
    Dat kan dus ook!
    En nu ligt het resultaat boven te slapen :D

Heel veel succes met afwachten en sterkte als het niet raak blijkt (al duimen we hard van wel ;))

5. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Nee eigenlijk nooit te laat cyclus tussen 23 en 29 dagen ik zit nu op dag 38.

Zou mooi zijn idd als we dit met een positieve test kunnen afsluiten. Ik ga morgen weer een testje wagen denk ik.

Ben je al lang bezig?

6. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Wat een mooi verhaal Femke, dat geeft moed. Had jij ook symptomen in die week?

7. Mss86

Mss86 Fanatiek lid

24 nov 2015
    1.018
    157
    63
    Ik was de laatste keer ook 4 dagen over tijd, had wel een hele lichte positieve test, uiteindelijk toch ongesteld geworden. Veel succes met wachten, hopelijk bij jou toch uiteindelijk wel een positieve test!

8. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Bedankt Femke dat je de goede moed er in houdt voor ons, heb ik een beetje nodig, al wil ik ook niet te hard hopen (wat reeds hopeloos te laat is hoor :) ..)
    Hoop dat het nog kan en zal, jou verhaal geeft me in ieder geval wat goede moed en ik lees en zie dat ik althans hier niet alleen in sta :) ..
    Ben sinds September gestopt met de pil, heb meteen een regelmatige cyclus gehad van 28 - 29 dagen steeds.
    Dit is de 1e keer dat het allemaal zo raar en lasting doet, had toch ook wel gedacht / gehoopt dat het tegen nu wel raak zou zijn, zijn beide jonge en gezonde mensen dus had verwacht dat het al gelukt zou zijn intussen :( ...
    Morgen nogmaals in de ochtend een testje wagen (met een bang hartje).

9. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Hoe lang ben jij nu bezig ?
    Ik ga morgen ook nog eens een sprong in het diepe wagen, ik kijk enkel echt op om weer een negatieve test te zien, ik wil zo graag dat positief resultaat te zien krijgen.

10. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Voor mijn gevoel zijn we al 2 jaar bezig omdat ik nu 2 jaar gestopt ben met de prikpil. Maar aangezien het ook een jaar duurde dat ik weer ongesteld werd zijn we 'eigenlijk' 1 jaar bezig.
    Ik heb besloten dat als ik van het wekend geen positieve test in handen heb [waar ik ook heel bang voor ben] we maandag een afspraak bij de huisarts gaan maken.

11. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ben je zeker van wanneer je je eisprong had!? Ik had vorige ronde ineens een cyclus van 4 dagen langer ;)

12. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Heb je nog getest vanochtend? Bij mij weeeer negatief. pffff

13. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Vandaag weer getest, negatief .. :(
    Ook nog geen ongi :s
    We zitten aan dag 6 vandaag .

14. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Ja suzies, jullie hebben al even geduld moeten hebben precies en ik doe hier alsof de wereld vergaat. Ik word nu al gek, laat staan hoe jij je voelt.
    Hoop echt op wat positiefs voor ons beide en snel :)

15. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Ik probeer het nu zo te zien.... Als die testen negatief blijven ben ik gewoon niet zwanger. Ik sla een cyclus over of er is wat anders aan de hand. Iig ga ik en afspraak maken met de huisarts maandag. en dan zien we wel verder.

[Mocht ik wel zwanger zijn komt er vanzelf een keer een baby uit;):$;):p:cool::D]

Je leert er wel mee omgaan maar de dalen zijn de ene keer wat dieper dan de andere keer. 80% is binnen een jaar zwanger zeggen ze.....

16. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    HI,

Vandaag dus 8 dagen overtijd, deze ochtend had ik roze afscheiding bij het afvegen?
    Verder nog steeds geen ongi ..
    Is dit een voorbode?
    Ik denk morgen in de ochtend nog eens te testen (indien ik nog niet ongi ben tegen dan).

Iemand ervaring met wat ik nu doormaak ?

17. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Ik was bij,mn eerste kindje 9 dagen overtijd en had positief getest :) daar voor ook niet getest omdat ik onregelmatige cyclus heb

18. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Heb de laatste dagen erg last van veel dorst en loop om de 20 min naar het toilet.
    Omdat ik voortdurend moet plassen en wil checken of er nog steeds geen duivels mijn droom komen verpesten ... :D
    Wel erg onzeker over hoe dit verder gaat, herkent iemand zich in alles wat ik hier reeds heb naar buiten gebracht? :(

19. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Zoals ik het begrijp ben je nog aan het ontpillen?

Hoe weet je wanneer je NOD had moeten zijn? Getempt? Ovutesten? Zo nee, dan weet je dus niet zeker of je overtijd bent. Je kunt een keer een latere eisprong hebben gehad en daardoor een langere cyclus. Je kunt zelfs een cyclus overslaan. Je kunt ook je ongi onbewust tegenhouden, door er heel erg mee bezig te zijn. Kan allemaal.

Je hebt negatieve testen, dus je bent voor nu niet (waarneembaar) zwanger. Hoe rot ook, maar dat is wat het is.

20. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Gistere avond ongi geworden :( :( :( :(

Deel Deze Pagina