Hoi, Ik ben 36 weken zwanger en heb een ongesteldheid gevoel al 2 dagen, ik ga 2/3 keer naar wc voor (ontlasting).... Groetjes, ANGEL24
Had ik ook rond die tijd...echt veel naar de wc. Daarna nam het weer wat af en afgelopen weken nam het weer wat toe. Ik had steeds de hoop (leuke woordspeling) dat het een teken was van een naderende bevalling. Zoals je ziet is dat bij mij niet zo geweest...ben nu 41 + 2
Ik heb deze week de VK tussendoor gebeld omdat ik ook zulke menstruatiekrampen had (en pijn in de onderrrug en bekken). Ik ben nu 34 wkn en zij vertelde me dat dit er bij kan horen in deze periode. Het gewicht van de beeb wordt zwaarder en je lichaam is zich aan het voorbereiden. O ja, en ook het naar de wc gaan had ik erbij. Het is inmiddels bij mij alweer afgenomen...
Ik ben nog lang niet zo ver als jullie, maar ik heb ook al enkele dagen een ongesteld gevoel... hoop dat het nix is. liefs
Had ik ook hoor toen ik net zwanger was. van week 4 t/m week 8 had ik er last van, soms zelf zo erg dat ik echt het idee had dat ik een miskraam zou krijgen. Maar het schijnt er bij te horen niks om je zorgen te maken. gr
Ik heb tot ongeveer 20 weken erg gehad, dus geen zorgen om maken hoor. Je baarmoeder groeit erg hard waardoor je er last van kunt krijgen.
Volgens mijn vk kon dat ook door het indalen komen, en anders kan het onder voorweeen vallen. In het begin v/d zwangerschap komt het door het groeien van de baarmoeder.. heel normaal
Volgens mij zijn dat ook een soort indalingsweeen. Ik heb in elk geval ook zo'n ongesteldheids zeurend gevoel in mn onderrug en ben bijna 36 weken.