Toen had ik al last van mijn bekken. Verder voel ik me goed. Soms nog misselijk/maagzuur en overgeven, maar dat mag geen naam hebben.
Ik ben nu 4 maanden en voel me prima. Veel minder moe dan een paar weken geleden. Mijn buikje begint nu een klein beetje te groeien en heb net voor het eerst een positiebroek aan. Ik zou op dit moment prima op vakantie kunnen. Helaas gaan we niet
Met 16 weken was ik nog wel vrij snel moe en had niet overal zin in. Vanaf 18 weken voel ik me echt harstikke goed en gelukkig nog steeds!
Ik ben net voorbij de 4 maanden en heb alle energie van de wereld! Ik voel me beter dan ooit en geniet de hele dag van het getrappel van de baby in m'n buik! Heb wel last van maagzuur maar als dat het enige is... In de eerste 3 maanden ben ik ook helemaal niet ziek en beroerd geweest hoor. Dat is echt niet altijd zo. Verder moet je je hele zwangerschap je rust pakken. Dat geldt voor het begin maar ook nu lig ik vaak 's avonds rond 21u op bed! Het kost je lichaam toch veel energie allemaal! Maar het lijkt me perfecte tijd voor een reis hoor, buikje zit nog niet in de weg en vaak voel je je super in deze tijd. Succes en hopelijk snel een beebje in aantocht! Kus Lara
Citytrip en veel wandelen....wel een beetj een risico moet ik zeggen! Zeker omdat het snel moet lukken om dan 4 maanden te zijn. Het kan dus ook precies in de eerste 3 maandne vallen als je pech hebt...misschien toch een andere vakantie uitzoeken?
4 Maanden is 18,5 week toch? Was voor mij denk ik de beste periode uit de zwangerschap ja. De rest voelde ik me of belabberd of had ik veel pijn.. het kan zo verschillen!
Bij 4 maanden zwangerschap was ik nog doodziek. Heb Hyperemesis Gravidarum en ben helaas tot nu toe mijn hele zwangerschap ziek. In het begin hield ik me heel erg vast aan die 3 maanden termijn omdat je je na 3 mnd zogenaamd beter zou voelen. Dat was bij mij dus absoluut niet het geval dus bij een eventuele volgende zwangerschap zal ik zeker geen vakanties plannen. Maar goed, dat betekent natuurlijk niet dat jij je ook zo zal gaan voelen!