hoe voelde jij je vlak voor de bevalling begon

Discussie in 'De bevalling' gestart door Marscha, 18 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marscha

Marscha Niet meer actief

en je kan zelf niet herinneren achteraf dat je zegt van: ik was inderdaad onrustig! ?

Ik vind het zo raar dat wachten, en soms als ik 's avonds rustig in bed lig dan krijg ik steken tussen mn benen in mn schaamstreek, echt heel erg en dan voel ik dat ze wil indalen maar het doet zo'n pijn dan dat het wel lijkt alsof het niet kan. Dat het niet past ofzo.

VK zei dat het vrouwelijk lichaam gebouwd is voor een bevalling en dat mn bekken meerekt met het kind. Dus heb het maar aangenomen.

Maar ik word helemaal wazig hier, ik heb zovaak op het punt gestaan van: oke nu komt het. (harde buik, erge pijn in mn buik) Had ookal een keer bloedprop verloren en een slijmprop, verloskundige heeft 2 keer gezegt dat ze denkt dat ze eraan komt en het niet lang meer duurt. en de gyn in het ziekenhuis heeft ook 1 keer gezegt dat ik moest blijven omdat het leek op een beginnende bevalling. (ik was toen nog NET geen 37 weken)

En nog steeds zit ze in mn buik... :(

2. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

ik kreeg oppeens last van me buik rond 9.00 'savonds... weeen

Daarvoor had ik nog door de stad gelopen :)

3. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Ik voelde mij supergoed en had helemaal geen tekens van een bevalling geen voorween helemaal niets werd dus ook ingeleid anders zou het er gewoon nog zitten haha ... dus ik weet ook niet wat mij deze keer te wachten staat..de laatste tijd heb wel voorween en krampen ook wel diarree maar ik heb een gevoel dat ik dit keer weer overtijd ga lopen.. de slijmprop ben ik ook nog niet verloren

4. Missmutz

Missmutz Lid

22 mrt 2008
    56
    0
    0
    ben benieuwd hoe het bij mij verloopt!
    Heb wel krampen gehad gister nog inwendig onderzoek maar nog nix baaaalll!
    Hoop dat het snel komt kan k me ukkie in mn armen sluiten!

5. 1984mama24

14 aug 2008
    40
    0
    0
    rotterdam
    Ik heb net een ctg gehad. baby maakt het goed in mijn buik :confused: Ben nu 41 weken en 2 dagen zwanger... van mij mag het er wel uit!

Pfff ik ben het zoooo zat en wil mn kleine snel kunnen vasthouden!

6. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Hier was ukkie gister echt extreem druk. En vanacht om 2uur zijn mijn vliezen gebroken. En nu dus telkens harde buiken om de 8 minuten ongeveer.
    Afgelopen woensdag gestript maar niet het gewenste resultaat. Alleen slijmprop verloren. Stond voor vandaag al op de lijst voor het ziekenhuis met de mogelijkheid om een dezer dagen ingeleid te worden.
    Maar das nou niet meer nodig denk ik.

7. Missmutz

Missmutz Lid

22 mrt 2008
    56
    0
    0
    Ik hoop voor je dat het snel komt en t mooiste is natuurlijk dat het nu zo snel mogelijk komt ik zou zeggen heel veel sterkte en succes k hoop dat het bij mij ook op schiet ben het eigenlijk ook wel zat nu:D

8. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik had al 2 dagen veel harde buiken, zaterdag overdag slijmprop verloren met een beetje bloed, avond veel gerommel. Toen flink naar de wc en daarna begon het (zaterdagnacht)

9. Marscha

Marscha Niet meer actief

@ Ydnic: Succes meid! :D Jou beurt nu!

Ik zat op het terras met mn moeder vanmiddag en moest me toch wel even concentreren op pijn in mn buik. Duidelijke wee maar ze zetten dus nog niet echt door... :( Dus wachten tot ze echt doorzetten!

Bloed en slijmprop allang verloren, bloedprop in week 37 en slijmprop een week geleden. Gister enorme diaree en das vandaag weer over.

Regelmatig de hele dag door harde buiken en dus vanmiddag mn eerste duidelijke wee...

Ze mag van mij wel komen! En aan alle 40+ weken mamma's: Komop :D ! Het is enorm zwaar dat gewacht en gewacht maar we komen er wel :D Duurt nu ECHT niet lang meer voor je je kindje vast kunt houden!

Liefs!

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Heb hier ook duidelijk gerommel.. Net glaasjes framboosbladthee gedronken, zou het dan toch helpen?

11. Marscha

Marscha Niet meer actief

spannenddd! :eek: Hou ons maar op de hoogte! :D

12. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik vannacht ook wel veel harde buiken, als de nacht ervoor. Maar niet pijnlijk. Wel licht zeurderig gevoel in mijn buik maar ik zit ook een beetje aan de dunne...kan wel de hele dag naar de wc lopen :( Slecht geslapen en af en toe word ik ineens uit het niets een beetje misselijk.
    Van mij zou ze nu al mogen komen, maar ik reken er niet op.

13. Marscha

Marscha Niet meer actief

melloncollie! :eek: ik voel me dus PRECIES hetzelfde!

Erg veel harde buiken sinds gisteravond en een beetje lichte zeurderige pijn. erg slecht geslapen daardoor en soms uit het niets een beetje misselijkheid maar niet echt zo erg dat k moet overgeven ofzo...

Van mij mag ze ook echt wel komen nu:p heeeel graag zelfs!

Hou ons maar op de hoogte!

14. melloncollie

marscha! :D zin om ff hysterisch te doen haha....

Nu gaat het wel weer. Maar ik ben wel heel onrustig ook de laatste tijd, geestelijk zeg maar. Als ik wakker word, denk ik gelijk aan allemaal dingetjes die ik nog moet doen of aan hoe cool de babykamer eruit ziet enzo. Nou dag nachtrust! Kan ik niet meer slapen. De poeperitus valt wel weer mee al blijft het een beetje zeuren soms. En zo nu en dan een harde buik. Ik ben reuze benieuwd hoor!

Ook wachtend op een klein meisie zie ik? Is wat met die meiden, die laten hun paps en mams nog langer wachten ! :p

15. Marscha

Marscha Niet meer actief

ach je zit vol hormonen dus hysterisch doen is helemaal toegestaan! 8)

ja lekker eigenwijs zijn die! de kleine pamperkontjes!

Ook precies mijn DNA, lekker relaxed alles op haar eigen manier en op haar eigen tijd! :p
    Als ze nou een beetje haar vaders dna had dan was ze er na 2 weken al uit geweest ipv 9 maanden wachten haha die moet alles heel snel doen en doet 20 dingen tegelijk. Maarjaaa :p

racekak is hier ook over! Harde buiken blijven gelijdelijkaan aanhouden, de ene keer enorm hard en de andere keer gewoon hard. geen wee meer gehad sinds die "ene" wel nog steeds zeurderige pijn met die harde buiken mee...

ze mag kooomeeenn!

ga je thuis bevallen?

16. melloncollie

ik geloof dat die kleine ook mijn dna heeft, het is echt een dooie....ze beweegt wel geregeld maar niet lang en ook niet hard. das al de hele zwangerschap zo hoor dus ik maak me geen zorgen. heb het idee dat ze nog wel even daar zit.

ja ik wil thuis bevallen. ik heb een speciaal bad gehuurd.

17. Marscha

Marscha Niet meer actief

Oh ik doe het gewoon in mn eigen bad, de verloskundige zegt dat het geen probleem is. Ik heb een hoekbad dus kan mn benen wijd genoeg uit elkaar doen en ik lig met mn hoofd links dus is prima voor mn VK.

Wie zijn er allemaal bij de bevalling?

bij mij mn ouders en misschien mn broer en mn vriend, ligt eraan hoe paniekerig ze zijn :p

18. melloncollie

ik heb ook een hoekbad maar toch maar besloten om een bad te huren. dat leek me toch het prettigst werken voor de VK en ik ben nogal lang, dus misschien is het hoekbad toch wel te klein :)

bij mij alleen VK, kraamhulp en vriend. niet teveel mensen anders word ik denk ik heel erg nerveus. en ik wil eerst even lekker met z'n 3-tjes zijn als ze is geboren. natuurlijk bellen we dan de opa's/oma's/ooms zsm op.

19. Marscha

Marscha Niet meer actief

oke! Mijn vriend is zo zenuwachtig! En ik beval bij mn ouders dus dan kan k mn moeder moeilijk afwijzen haha! en mn vader wil het opnemen met de camcorder hahahahaha

Ik moet zoveel mensen opbellen, smsen en mailen dat k denk dat ik alles vergeet :oops: Maar dat heb k al gezegt. Dus dat moeten ze me niet kwalijk nemen haha ik doe wel gewoon de kaartjes op de bus dan komen ze er vanzelf achter, heb k ook even de tijd om bij te komen!

20. Missmutz

Missmutz Lid

22 mrt 2008
    56
    0
    0
    wie weet mag om mij ook wel opschieten!

succes!

Deel Deze Pagina