hoe voelde jij je vlak voor de bevalling begon

Discussie in 'De bevalling' gestart door Marscha, 18 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmutz

Missmutz Lid

22 mrt 2008
    56
    0
    0
    dan hoef k me helemaal geen zorgen te maken!
    de mijne is nog dikker..
    Maar je hebt een mooie buik..
    Wens je verder alvast sterkte met de bevalling :D

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik zat op een verjaardagsfeest, van me broertje. Voelde niets vreemds, ik moest plassen en ik sta op en me vliezen braken.

3. Missmutz

Missmutz Lid

22 mrt 2008
    56
    0
    0
    ok das ook toeval nja goed weet je in ieder geval waar je aan toe bent ..
    k hoop het steeds weer dat ze breken maar nee duss deze spruit is dwars haha

4. Marscha

Marscha Niet meer actief

hier nog eentje... morgen alweer 3 dagen over tijd en nog steeeds geen mooie roze zachte beeb in mn armen...

maarja @ devilschase: dus uit het niets zijn je vliezen gebroken...? midden op de dag..?

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hier ook nog niks.. Wel steeds echt hoop gerommel van onderen en lijkt wel alsof ze hoofdje steeds dieper ligt. Zo voelt het met lopen haha..
    Dus ben nog steeds aan de framboosbldad thee.

6. Marscha

Marscha Niet meer actief

Haha bij mij helpen al die dingen niet :( Heb echt alles al geprobeert.

Ik voel haar ook zitten bij het lopen idd. Er zit echt iets "in de weg" tussen mn benen! Vooral als ze dr hoofdje probeert te bewegen voel ik het enorm en doet het soms zelfs pijn!

Dinsdag word ik gestript, hoop dat dat wel aanslaat!

Jij succes met je Thee! Enneh, een goede wandeling helpt ook de bevalling op gang heb ik gehoord! Dus lekker veel wandelen! :D (met framboosbladthee op natuurlijk! 8) )

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Nou echt wandelen is er niet meer bij..
    Me kerel heeft fibromylagie (spierreuma) dus kan ook niet ver wandelen..

8. Marscha

Marscha Niet meer actief

En heb je geen hond ofzo?

of net zoals ik, stukjes lopen en dan ergens op een bankje zitten, stukje verder lopen weer ergens zitten... Het is gezond en helpt de bevalling ook nog!

Ik ben na 3 min lopen al helemaal buitenadem en moet wel zitten... anders trek ik het ook niet. Ik zit dan ook te puffen alsof ik een marathon gelopen heb!

9. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Ik was 's ochtends nog bij de gyn geweest samen met mijn moeder en daarna lekker door naar tuinland...ff lekker geshopt en wat gegeten daar en wel paar keer harde buiken gehad maar had ik wel vaker...
    Toen ik thuis kwam was het al half 4 en moest nog schoongemaakt worden, bleghh daar had ik echt geen zin in. Toch bedacht ik me ja moet toch wel ff afstoffen, stofzuigen en dweilen want je weet maar nooit(40 week en 5 dagen)...daarna ook nog een lekker stukkie gelopen met de hond buiten...
    Toen mijn vriend thuiskwam lekker stampotje gegeten en hij wou graag in de avond naar zijn broertje en ik was zo boos....stel dat het nu gebeurt....hij is uiteindelijk toch gegaan. Had savonds een beetje rugpijn en moest persee de gordijnen nog goed hangen...dat hing allemaal nog niet zoals het moest en toen ik in bed lag rond half 11 voelde ik iets...heb mijn tel erbij gepakt en op stopwatch gezet en ja hoor om de 5 minuten dus kon vriendlief mooi terugkachelen, 3 kwartier :) ... en ja hoor om 2 uur zat ik al in het ziekenhuis(stuit) en 4 m ontsluiting! ;)

Dus ik wist het niet, maar voelde me toch een beetje vreemd die dag...

10. Marscha

Marscha Niet meer actief

Misschien dus toch het wandelen! :D

Achja je weet het nooit van te voren...

..misschien wil ik het wel te graag, ben die buik zo vreselijk zat en wil zo graag mn meiske leren kennen!

11. Alita

Alita Niet meer actief

ik denk dat je kunt doen en laten wat je wilt de kleine komt pas als ze er klaar voor is, tenminste als ze er rijp voor zijn. Tuurlijk zullen sommige dingetjes wel helpen maar als ze er nog niet klaar voor zijn gebeurt er toch niks denk ik..
    Maar ik wil het ook graag kan ook niet wachten bij alles denk ik, zou het?
    Vooral omdat ik een beginnende zwangerschapsvergiftiging heb en me echt niet lekker voel! :evil:

12. Marscha

Marscha Niet meer actief

oei! Moet je dan niet vreselijk oppassen?! Straks gebeurt er iets met je kindje!

13. Alita

Alita Niet meer actief

Nou ik ga bijna iedere dag naar het ziekenhuis hiervoor, wordt goed in de gaten gehouden....
    Als het te erg wordt moet ik ingeleid worden maar de bloeddruk zakte weer en de eiwitten waren ook beter en het bloed is in orde en dan doen ze niks... tot mijn grote spijt, moet morgen weer en heb ook een afspraak bij de gyneacoloog dus ben benieuwd wat hij zegt...
    Zolang er geen reden voor is doen ze niks... dus het is nog niet erg genoeg. Wordt er wel gek van!

14. Marscha

Marscha Niet meer actief

Ja dat lijkt me echt vreselijk!

snap niet dat je als gyn daar niets aan doet! Als ik die gyn zou zijn en er zou iets met jou kindje gebeuren nu zou ik me verantwoordelijk voelen hoor!

Je bent morgen 39 weken! Kun je niet vragen of ze je kunnen inleiden?

15. Missmutz

Missmutz Lid

22 mrt 2008
    56
    0
    0
    dat lijkt mij ook nii echt leuk maar goed als ze je goed in de gaten houden en t kindje beweegt goed is er nix loos denk ik ik verlies nu constant helderslijm erg vies hoop dat het bijna gaat beginnen

16. Marscha

Marscha Niet meer actief

is het dun? of zijn het klonten...

Ik hoop het voor je meis! Sterkte alvast!

17. Missmutz

Missmutz Lid

22 mrt 2008
    56
    0
    0
    eerst een grote klont heel smerig en nu is het erg dun loop leeeggg bleghh

18. Marscha

Marscha Niet meer actief

Haha! Ik weet niet of dat een symptoom is... lijkt op de slijmprop die ik ook verloren heb...! Ik hoop het voor je! Eindelijk je kleintje in je armen houden meid!

19. Missmutz

Missmutz Lid

22 mrt 2008
    56
    0
    0
    ik zou t niet weten heb nu constant kramp best irri gevoel net of moet k ongi worden nja we zullen zien

20. Marscha

Marscha Niet meer actief

en en en en? al wat meer? :D

Mijn hele buik borrelt! Hele oorlog daarbinnen! en maar windjes laten :oops:

Deel Deze Pagina