Ja... erg raar. Ze werken in de hele regio Utrechtse heuvelrug met 4 verloskundige waarvan er maar 1(!) Dienst heeft... Maarja gewoon aandringen dus. Vrijdag laatste bezoekje daar, als het strippen dan geen zin heeft gehad moet ik volgende week dinsdag naar de gyn toe... Ik wil echt niet in het ziekenhuis bevallen!
nee kan k me voorstellen k wil ook niet in het zh bevallen .. het liefst thuis heb daar ook alles klaar .. k moet zometeen naar vk toe en zal us poging wagen dat ze me willen strippen, maar indd erg vreemd zoveel vk's en dr is maar 1 die dienst heeft klopt ook niet wij hebbe dr 3 waarvan 2 volledig werken en 1 half om half .. best lastig soms, en dan hebbe ze niet 1 gemeente of woonplaats maar gelijk een stuk of 7 ofzo dus stel dr zijn 4 zwanger in 4 verschillende opgevingen komt het er kort op neer dat die andere 2 als ze tegelijk bevallen naar het zh moeten .. maar goed zal die kant op anders kom k nog telaat ook
Net naar de wc en ja hoor slijm met bloed ik vk belle moest toch komen bloeddruk was wat gestegen dus wie weeett meer mensen met deze ervaring?
Ja hier nog eentje, alleen ik ben dus gestript, denk dat het daardoor komt. Ik weet niet wat het bij jou is, het lijkt erop dat de baarmoeder mond stukje bij beetje loslaat. Is alleen maar een goed teken. Voor zekerheid toch even VK bellen denk ik. Misschien kan ze je over de foon al uitleggen wat het is als je het goed beschrijft... Heb sinds het strippen alleen maar bloed verloren in combinatie met slijm. Dikke klodders met heel dun erdoorheen. Nu erge pijn in mn onderrug en buik Ook ineens spierpijn in mn benen...? Zal het dan beginnen...? Volgens de verloskundige zou het niet aanslaan en moest k vrijdag weer terug komen...
ik ben dus niet gestript maar ineens bloed verlies moest dus naar vk toe bloeddruk was iets gestegen baby doet t goed dus afwachten nu rug pijn en buik kramp en zoals je beschrijft pijn in boven benen wie weet liggen we strx samen te bevallen haha
Haha ja dat zou nogeens wat zijn, nou ik ben dus de halve nacht wakker geweest van de weeen maar ze zetten niet door... Ben al een half pak maandverband door, de hele baarmoedermond komt eruit zetten bij mij. De VK denkt dat ik waarschijnlijk morgen ga bevallen want dat slijm van de baarmoeder mond komt vrijwel altijd de dag voor de bevalling volgens haar. fijn... nog een nacht met die pijnlijke weeen Echt mn hele buik wordt zo hard als een stuk steen en doet vreselijk pijn, mn onderrug doet enorm veel pijn en mn bovenbenen doen pijn joh!
Dat slijm kwam bij mij ook na het strippen, maar dat was vrijdag de 19e. Na twee dagen veel slijm met oud bloed er doorheen werd het minder, en heb nu nergens last meer van en nog steeds geen beeb !
ons zoontje is geboren van maar liefst 10 pond was erg heftig maar hij doet het prima iedereen succes!