hoe voelde jij je vlak voor de bevalling begon

Discussie in 'De bevalling' gestart door Marscha, 18 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marscha

Marscha Niet meer actief

Ja... erg raar. Ze werken in de hele regio Utrechtse heuvelrug met 4 verloskundige waarvan er maar 1(!) Dienst heeft...

Maarja gewoon aandringen dus. Vrijdag laatste bezoekje daar, als het strippen dan geen zin heeft gehad moet ik volgende week dinsdag naar de gyn toe...

Ik wil echt niet in het ziekenhuis bevallen! :(

2. Missmutz

Missmutz Lid

22 mrt 2008
    56
    0
    0
    nee kan k me voorstellen k wil ook niet in het zh bevallen .. het liefst thuis heb daar ook alles klaar ..
    k moet zometeen naar vk toe en zal us poging wagen dat ze me willen strippen,
    maar indd erg vreemd zoveel vk's en dr is maar 1 die dienst heeft klopt ook niet wij hebbe dr 3 waarvan 2 volledig werken en 1 half om half ..
    best lastig soms, en dan hebbe ze niet 1 gemeente of woonplaats maar gelijk een stuk of 7 ofzo dus stel dr zijn 4 zwanger in 4 verschillende opgevingen komt het er kort op neer dat die andere 2 als ze tegelijk bevallen naar het zh moeten .. maar goed zal die kant op anders kom k nog telaat ook:)

3. Missmutz

Missmutz Lid

22 mrt 2008
    56
    0
    0
    Net naar de wc en ja hoor slijm met bloed
    ik vk belle moest toch komen bloeddruk was wat gestegen dus wie weeett meer mensen met deze ervaring?

4. Marscha

Marscha Niet meer actief

Ja hier nog eentje, alleen ik ben dus gestript, denk dat het daardoor komt. Ik weet niet wat het bij jou is, het lijkt erop dat de baarmoeder mond stukje bij beetje loslaat. Is alleen maar een goed teken. Voor zekerheid toch even VK bellen denk ik. Misschien kan ze je over de foon al uitleggen wat het is als je het goed beschrijft...

Heb sinds het strippen alleen maar bloed verloren in combinatie met slijm. Dikke klodders met heel dun erdoorheen.

Nu erge pijn in mn onderrug en buik :(

Ook ineens spierpijn in mn benen...?

Zal het dan beginnen...? Volgens de verloskundige zou het niet aanslaan en moest k vrijdag weer terug komen...

5. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

ik heb absoluut geen voortekens gehad die duiden dat de bevalling er aan zat te komen.

6. Marscha

Marscha Niet meer actief

gewoon ineens je vliezen gebroken? of begon het met weeen...

7. Missmutz

Missmutz Lid

22 mrt 2008
    56
    0
    0
    ik ben dus niet gestript maar ineens bloed verlies moest dus naar vk toe bloeddruk was iets gestegen baby doet t goed dus afwachten nu rug pijn en buik kramp en zoals je beschrijft pijn in boven benen wie weet liggen we strx samen te bevallen haha

8. Marscha

Marscha Niet meer actief

Haha ja dat zou nogeens wat zijn, nou ik ben dus de halve nacht wakker geweest van de weeen maar ze zetten niet door...

Ben al een half pak maandverband door, de hele baarmoedermond komt eruit zetten bij mij.

De VK denkt dat ik waarschijnlijk morgen ga bevallen want dat slijm van de baarmoeder mond komt vrijwel altijd de dag voor de bevalling volgens haar.

fijn... nog een nacht met die pijnlijke weeen :(

Echt mn hele buik wordt zo hard als een stuk steen en doet vreselijk pijn, mn onderrug doet enorm veel pijn en mn bovenbenen doen pijn joh! :confused:

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dat slijm kwam bij mij bij de bevalling pas. toen ik 4 cm ontsluiting had

10. Dat slijm kwam bij mij ook na het strippen, maar dat was vrijdag de 19e. Na twee dagen veel slijm met oud bloed er doorheen werd het minder, en heb nu nergens last meer van en nog steeds geen beeb !

11. @Marscha: ik hoop dat je snel bevalt meis, lijkt me idd geen pretje zo :(

12. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik voelde me kei goed!
    had namelijk net ervoor sex gehad :D dus was helemaal ontspannen haha :D

13. Marscha

Marscha Niet meer actief

Daar ging dat kleine beetje hoop dat ik nog had :cry:

Vrijdag weer een strippoging...

14. Missmutz

Missmutz Lid

22 mrt 2008
    56
    0
    0
    ons zoontje is geboren van maar liefst 10 pond was erg heftig maar hij doet het prima :D

iedereen succes!

15. wat fijn zeg! Van harte gefeliciteerd met je mannetje meis! :D :D

16. kuzzkim

kuzzkim Actief lid

3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    Missmutz

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    Geniet er van!

Liefs Kim

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Gefeliciteerd!
    Geniet van je mannetje!

18. Marscha

Marscha Niet meer actief

Gefeliciteeeerd! :D

19. Missmutz

Missmutz Lid

22 mrt 2008
    56
    0
    0
    dankje wel ...

20. Marscha

Marscha Niet meer actief

even je tekst veranderen nu he bij je plaatje! nu is het "IS mamma"!

Deel Deze Pagina