Goedemorgen! Heb vroeg een test gedaan, lichte maar duidelijk streepje! Kan t niet echt geloven wat me onzeker maakt zijn de menstruatieachtige krampen.... Wanneer moet k afspraak met huisarts maken? Ben wel blij na 1.5 jaar proberen maar wel onzeker! En het is allemaal nieuw dus geen ervaring hihi.
proficiat je bent zwanger!!! je hebt geen menstuatiekrampen maar het voelt wel zo ik heb een week lang gedacht dat mijn menstuatie elk moment ging beginnen totdat ik de test deed. je voelt volgens mij de innesteling maar het lijkt op menstuatiekrampen afspraak van je huisarts kan je maken wanneer wil, kan vandaag, kan ook over enkele dagen. proficiat nogmaals en geniet ervan
je hoeft helemaal geen afspraak te maken met je husiarts je kunt gewoon een verloskundige in de buurt bellen.om een afspraak te maken.en later kun je je huis arts wel op de hoogte brengen dat je zwanger bent. gefelicteerd en geniet er van
Gefeliciteerd! En is handiger om de vk te bellen, huisarts hoeft niet (wel handig om ze straks op de hoogte te stellen ivm medicatie)
Gefeliciteerd! 1e afspraak kan al eerder zijn ivm intake. Hangt van je vk af.... Leuk hoor! Lkkr gaan genieten
ik was gewoon vergeten te testen omdat ik menstruatiepijn had.. en het resultaat ligt nu met haar vader op de bank te pitten mijn gyn zei dat je dat voelt omdat je lichaam nog niet ingespeeld is op wat er gaat gebeuren en doet wat ie normaal ook doet.. je lichaam denkt dus dat je ongesteld moet worden.. daarnaast gebeurt er natuurlijk vanalles in je baarmoeder!