Toen jullie eindelijk aan jullie kinderwens konden beginnen Ik heb altijd gezegd dat mn vriend en ik aan kinderen beginnen als mn vriend weer een baan heeft en dit is vrijdag bekend gemaakt! Nu kijk ik het nog 2 weken aan (mn vriend heeft nu al te horen gekregen dat ze een goed gevoel bij hem hebben). Over 2 weken rond de 14e heb ik mn ei en dan op Valentijnsdag zijn we ook precies 7 jaar samen, dus zou heel leuk zijn hahahaha!! Ik vind het allemaal zoo spannend en heb er na zo lang wachten zo'n zin in! Hoe voelde jullie je?
Skyangel, wat een leuke vraag! Wat fijn dat je eindelijk kan beginnen Het moment dat ik eigenlijk weer met de pil moest beginnen, was een twijfel moment. Ik dacht alleen maar : nu gaat het echt gebeuren, wil ik dit wel? Pil weggelegd en mijn zorgen op zij... Ik vond het heel spannend! Zoveel redenen om het niet te doen, maar ook zoveel redenen om het wel te doen. Nu een jaar verder en mijn eierstokken rammelen. Die twijfel van toen heeft plaats gemaakt voor een diep verlangen... Meiske succes en heb er vooral plezier in
Spannnnnnend! Ik was er op dat moment veel mee bezig en kon aan niets anders meer denken, haha. We waren er klaar voor. Het voelde gewoon goed, maar vooral heeeeeeeeel spannend!
Ik voelde me als een klein meisje in een speelgoedwinkel! Maar vond het ook super spannend!! We hebben er wat op los gefantaseerd Wel grappig vergeleken met jou verhaal, wij zijn met de pil gestopt op de dag dat we 7 jr samen waren. En zie nu mijn banner :-D
Wij gaan er sinds oktober voor....heel spannend want mijn vriend wilde het wel maar was ook wel een beetje bang... Mijn twijfels zijn al lang verdwenen. Elke maand doen we alle twee weer ons uiterste best, helaas nog zonder resultaat. Maar het blijft spannend. De eerste maanden was ik er niet heel bewust mee bezig, maar na de tweede maand toch ovulatiesticks besteld. Eerst uit pure nieuwsgierigheid of was ik voelde ook echt mijn ei was. Nu houd ik mijn cyclus goed in de gaten en mijn vriend wil van alles op de hoogte blijven. Op dit moment nog 5 dagen voor mijn NOD....spannend!!! Meiske veel plezier met deze periode in je leven and have fun!
Wij hebben gewacht tot we een huis hebben gekocht, we huren een huis tot nu toe en dat is geen ideaal huis om een kindje in groot te brengen.. Toen we een huis hadden gevonden, hebben we (Vooral ik ) een datum opgezocht dat ik zou stoppen (Afgelopen zaterdag dus) 26 februari krijgen we de sleutel, en midden maart trekken we in ons huis We dachten dat het langer zou duren eer we een huis zouden vinden (Waren nog maar een 3tal maanden écht op zoek), dus ik ben blij dat ik ook sneller aan mijn kinderwens kan beginnen Zeker nu in onze vaste vriendinnengroep al 3 van de 11 meisjes zwanger zijn Hopelijk ben ik de volgende 't Is wel heel spannend allemaal en ben er héél fel mee bezig
Ohhh wat grappig zeg hahaha!! Ik heb als het goed is mijn ei als we precies 7 jaar samen zijn. Dus dat word denk ik een leuke avond hahahaha!! Wij gaan er nu volledig voor en ik heb gewoon vlinders in mn buik van het idee alleen al hahaha!! Heel leuk dat bijna iedereen zich hetzelfde voelde op het moment dat er voor een kindje gegaan werd. Wij hebben nu het gevoel dat we alles goed hebben gedaan. Huisje boompje beestje (chihuahua's hahaha). Dit hadden wij een jaar geleden al, alleen raakte mn vriend toen zn baan kwijt. Maar nu hij weer een baan heeft kunnen we er eindelijk voor gaan
Grappig om te zien ook hoe iedereen zijn eigen redenen heeft om het uit te stellen! Wij hadden afgesproken dat we zouden stoppen met de pil als ik afgestudeerd was en een jaar gewerkt had. Tussendoor had ik het zo naar mijn zin dat ik nog wat langer door wilde werken voor we zouden beginnen, maar binnen een paar maanden wonnen mijn klepperende eierstokken het van mijn werk De omschrijving van het kind in de snoepwinkel klopt ook helemaal voor mij Wat was het heerlijk om eindelijk een boek over zwanger worden / zwanger zijn te kunnen kopen (Mijn Zwangerschapsbijbel), over namen te fantaseren en te praten over baby's!!