hoe voelden jullie je de dagen voor je bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sandhya, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hai hai
    Ik voelde me heel anders alsof ik een totaal andere mens was.Ik was heel erg lief tegen de mensen en tegelijk ook heel erg prikkelbaar.
    Ik at opeens minder vond ik,en ik was zenuwachtig voor de bevalling.

Ook ging ik koopavonden met mijn moeder,ze vond dat mijn buik helemaal opgeblazen eruit zag,en zei t kan vanavond vanacht al gebeuren. En ik bleef maar dingen kopen.(echt onzin dingen,voor me zelf vriend en baby) mijn moeder zomaar een kado'tje geven.

ik kon de hele wereld aan zo'n gevoel. :p

Op 1 of andere manier voelde ik me heel raar,ik werdt soms snacht wakker om zomaar wat te gaan drinken beneden en wat eten,om vervolgens naar de baby kamer te gaan rommelen.

De avond voor de bevalling voelde ik me helemaal raar,wat ik dus nog nooit gevoelt had.

Ik werdt wakker had wat buikpijn,en dacht dat t een blaasontsteking was.ging ff plassen,en daarna zoals gewoonlijk de babykamer bezoeken en begon weer eens op te ruimen(wat weet ik niet meer)was al zo mooi als wat).
    Vervolgens was ik klaar ging ik weer liggen en werdt weer wakker.

En had nog steeds buikpijn.
    toen besloot ik mijn beste vriendin te bellen,en vertelde mijn verhaal.
    Ik zei volgens mij heb ik blaasontsteking.
    Waar vroeg ze uhmm gewoon onderin mijn buik,ow nou komt t weer zei ik tegen haar,maar nu wat sterker.

WHHAAAAAAA ZEI ZE JE HEBT DE WEEÉN!
    ikke nee joh kan niet tog of wel ik begon te huilen en te lachen en was hartstikke bang.
    Dus vriend wakker maken,dat t zover was.

en 7 uur later lag er een drollie in ons midden:p:p

2. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik voelde me beter dan al die maanden daarvoor! :D
    De voorweeen waren weg , geen harde buiken meer en diezelfde nacht als een roosje geslapen! :)
    Werd op 8.15 (keek op de klok haha) wakker en moest ik plassen en beetje last van rugpijn. Zal wel dacht ik... terug gegaan naar bed om er na 5 minuten weer uit te komen met enorme drang om weer te plassen (alsof er een ballon in me buik op springen stond) 9.15 braken me vliezen in de keuken hahaha :oops: daarop gelijk een weeenstorm ( iedere paal , stoel en muur geknuffeld tijdens binnen komst met de weeen :p ) 9.45 in het zh met al 6 cm ontsluiting! 16.55 is mijn mooie zoon geboren!

liefs Bizzy

3. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik voelde me prima! Geen voorweeen meer die heb ik 3weken gehad. Nogbij de vk geweest en zij kon me nog niet strippen omdat het nog niet week genoeg was. 's nachts werd ik wakker met buikkramp dacht dat ik wat verkeerds gegeten had. 's morgens diarree en noghet idee van verkeerd eten in mijn hoofd. Om 9.00 voelde ik de eerste wee en om 10.25 lag onze meid in mijn armen.

Bij de andere twee had ik ook een energiek gevoel en ineens braken de vliezen en begon de bevalling.

Deel Deze Pagina