Hoe voelden jullie je een aantal dagen voor de bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door 11oktober, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiekeboe

kiekeboe Actief lid

21 aug 2008
    108
    0
    0
    Bij de tweeling was ik de dag dat het allemaal een beetje ging gebeuren heel erg moe. Ik wilde gaan slapen, maar kreeg bezoek die uiteindelijk 2 uur later kwam dan afgesproken.

Bij deze ben ik af en toe een beetje misselijk en heb sinds vorige week af en toe harde buiken, maar soms ook dat ik het warm krijg. Ik hoop dat het voor het weekend geboren is....

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Moe! Ik had heel erg veel voorweeën en harde buiken, al vanaf 34 weken ongeveer. Verder nog wel actief geprobeerd te blijven, dus regelmatig gingen we een stukje lopen langs het bos. Heel romantisch met zo'n enorme buik waggelden we dan rond :D

Die avond was er eigenlijk niets anders dan anders. Lekker lasagne gegeten, dat weet ik nog, en een half uurtje gewaggeld. Om 4 uur begon de storm, echt knetterende weeën meteen. Ik had al zo lang zitten 'wachten' (helemaal gehoopt eerder te bevallen), dat ik het helemaal niet meer zo heel erg verwachtte ;)

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Bij mijn oudste voelde ik niets, bij de tweede was ik heel erg in mezelf gekeerd ineens, waatdoor ik dacht dat het weleens bijna zou kunnen beginnen en dat was ook zo.

Deel Deze Pagina